شاهین نوشهر و مس کرمان امتیازها را تقسیم کردند/ فرصتسوزی، سه امتیاز را از شاگردان نظرمحمدی گرفت
شاهین نوشهر در حالی برابر مس کرمان به تساوی یک بر یک رسید که شاگردان علی نظرمحمدی با ارائه نمایشی هجومی، بارها دروازه حریف را تهدید کردند، اما بیدقتی در استفاده از فرصتهای گلزنی مانع از کسب سه امتیاز شد. با این حال، عملکرد مثبت شاگردان نظرمحمدی و کسب یک امتیاز ارزشمند، امیدهای نماینده مازندران برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور را همچنان زنده نگه داشت.
شاهین نوشهر در حالی برابر مس کرمان به تساوی یک بر یک رسید که شاگردان علی نظرمحمدی با ارائه نمایشی هجومی، بارها دروازه حریف را تهدید کردند، اما بیدقتی در استفاده از فرصتهای گلزنی مانع از کسب سه امتیاز شد. با این حال، عملکرد مثبت شاگردان نظرمحمدی و کسب یک امتیاز ارزشمند، امیدهای نماینده مازندران برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور را همچنان زنده نگه داشت. (بیشتر…)