اجتماعی » اخبار
کد خبر : 126049
سه شنبه - ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

فرمانده انتظامی زابل مورد اصابت گلوله قرار گرفت

سردار محمد قنبری اظهار داشت: سرهنگ «احمد ثمره ابراهیمی» فرمانده انتظامی زابل در عملیات شناسایی در داخل شهر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه پهلو زخمی شد. وی افزود: جانشین فرمانده انتظامی و معاونت اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان مامور رسیدگی به جزئیات این حادثه شدند. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: […]

فرمانده انتظامی زابل مورد اصابت گلوله قرار گرفت

سردار محمد قنبری اظهار داشت: سرهنگ «احمد ثمره ابراهیمی» فرمانده انتظامی زابل در عملیات شناسایی در داخل شهر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه پهلو زخمی شد.

وی افزود: جانشین فرمانده انتظامی و معاونت اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان مامور رسیدگی به جزئیات این حادثه شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سرهنگ ثمره پس از انتقال به بیمارستان و انجام عمل جراحی در حال بهبودی است.

وی تصریح کرد: در این عملیات، فرد ضارب دستگیر شده و در بازرسی منزل مسکونی اش، دو قبضه سلاح کلاشینکف به دست آمده است.