چهارمین جشنواره و نمایشگاه گل و گیاه زینتی در محمودآباد برگزار می شود
احمد صادقی در جلسه ستاد برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه گل و گیاه زینتی که با حضور فرماندار و اعضای این کارگروه در فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد، از برپایی چهارمین نمایشگاه گل و گیاه زینتی از ۲۰ آبان ماه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت:...