پس از شروع دوباره لیگ برتر تیم سپیدرود رشت مقابل پرسپولیس تهران قرار گرفت و در اقدامی عجیب و مشابه با تیم‌های اروپایی از چهار اسپانسر بر روی پیراهنش استفاده کرد. فعالیتی که در دیدار مقابل پیکان هم ادامه پیدا کرد و شاگردان علی کریمی با همان پیراهن قبلی  پا به میدان گذاشتند.

 

اما مدیران این تیم در اقدامی عجیب بدون جذب هیچ اسپانسری به مصاف تراکتورسازی تبریز رفتند. دیداری که به طور مستقیم از سه شبکه تلویزیونی پخش مستقیم داشت و می‌توانست منبع درآمد خوبی برای سرخپوشان گیلانی باشد. درست در زمانی این باشگاه توسط بخش خصوصی اداره می‌شود جذب حداقل یک اسپانسر برای این دیدار به منزله تامین خرج سفر آن‌ها محسوب می‌شد .

 

سپیدرود که این روزها به دنبال جذب منابع مختلف مالی برای ادامه مسابقات لیگ برتر است در حال حاضر توسط علی کریمی و جمعی از دوستانش پشتیبانی و اداره می‌شود و به دنبال جذب اسپانسرین مختلف برای تیمشان هستند و نباید به راحتی از مسابقات بزرگی مثل تراکتورسازی بگذرند.