اجتماعی » اخبار
کد خبر : 126071
سه شنبه - ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

۱۱ درصد شورایاری‌ها را زنان تشکیل می‌دهند

آرش میلانی در جلسه امروز شورای شهر تهران بهموضوع آغاز ثبت‌نام شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: از روز گذشته ثبت‌نام کاندیداهای شورایاری‌ها به صورت الکترونیک آغاز شده است و از شهرداری تهران و هیأت دولت بابت همکاری‌های انجام گرفته در این زمینه تشکر می‌کنیم. وی افزود: با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری‌ها مشکل برای داوطلبان […]

۱۱ درصد شورایاری‌ها را زنان تشکیل می‌دهند

آرش میلانی در جلسه امروز شورای شهر تهران بهموضوع آغاز ثبت‌نام شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: از روز گذشته ثبت‌نام کاندیداهای شورایاری‌ها به صورت الکترونیک آغاز شده است و از شهرداری تهران و هیأت دولت بابت همکاری‌های انجام گرفته در این زمینه تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری‌ها مشکل برای داوطلبان با توجه به نقشه‌ای که جهت ثبت‌نام و درج محل کار و سکونت تهیه شده بسیار اندک خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران از زنان و جوانان جهت ثبت‌نام در شورایاری‌ها دعوت کرد و گفت:‌ ۱۱ درصد از شورایاران تهران زنان هستند در حالی که نیمی از جمعیت تهران را زنان تشکیل می‌دهند.بنابر این لازم است که حضور پررنگ‌تری در زمینه شورایاری‌ها داشته باشند.

میلانی گفت: امسال بر اساس مصوبه شورای شهر همه افراد از سن ۲۲ سال تمام می‌توانند نامزد انتخابات شورایاری‌ها شوند و امیدواریم افراد دلسوز و علاقه‌مند بتوانند به این عرصه ورود کنند و حق محلات به خوبی پیگیری شود.