دکتر احمد عمادی پزشک عمومی(MPH) فارق التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد; پزشکی عمومی را در سال ۱۳۷۲ و MPH را در سال ۱۳۷۹ فارق التحصیل شد.

دکتر عمادی در طول این سال ها ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان را به مدت ۶سال،معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را به مدت ۴سال، ریاست اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را به مدت ۲سال، ریاست بیمارستان ۱۵ خردادمهدیشهر را به مدت یک سال،معاونت بهداشتی شبکه آمل به مدت یک سال و نیم و در حال حاضر نیز ریاست بیمارستان امام رضا(ع)آمل را به مدت یک سال و نیم بر عهده دارد.
دکتر احمد عمادی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: در طی پنج سال اخیر که در مازندران حضور دارم در چندین بیمارستان مشغول به کار بودم،ولی از بین تمام این بیمارستان ها،بیمارستان امام رضا(ع)وضعیت مطلوب تری از همه لحاظ نسبت به سایر بیمارستان ها داشت.

وی در ادامه گفت: بیمارستان امام رضا(ع ) برگرفته از نام مبارک و مقدس امام هشتم ما شیعیان می باشد،که با قدمتی ۸۰ساله(سال تأسیس ۱۳۱۷)زمانی که تعداد بیمارستان های شمال کشور به تعداد انگشتان یک دست هم نبود فعالیتش را آغاز کرد و در طول این سال ها نیزبا مدیریتی عالی و وجود پزشکانی با طراز بالا و پرسنلی خدوم و زحمتکش در حال ارائه خدمت به مردم می باشد.

عمادی در خصوص تعداد مراجعین به بیمارستان امام رضا(ع)بیان کرد:در مجموع به علت موقعیت مکانی بیمارستان و دسترسی راحت مردم به آن تعداد مراجعین بسیار زیاد است به طوری که میتوان گفت به صورت تقریبی بیمارستان امام رضا(ع)در طول سال به ۴۰۰ هزار بیمار خدمات ارائه می دهد.

وی تاکید کرد:بیمارستان امام رضا(ع)قادر است در طول یک سال،  به بیش از ۴۰۰هزار مراجعه کننده نیز خدمات ارائه دهد ولی بخاطر عدم ظرفیت بیمارستان قادر به پاسخ گویی بیشتر از این تعداد نمی باشیم و بیماران را با هماهنگی های لازم برای بستری شدن به دیگر بیمارستان های سطح شهرستان هدایت می کنیم.

دکتر احمد عمادی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل در پایان گفت:در سال ۱۳۹۶تعداد ۲۳۷/۴۲۲مراجعه کننده به بخش اورژانس داشتیم که در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷این آمار به ۵۸/۴۴۸نفر رسید، همچنین تعداد ۹۵/۷۳۹نفر مراجعه کننده به بخش درمانگاه تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) را در سال ۱۳۹۶داشتیم که این آمار در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ به ۲۲/۳۹۶ نفر رسیده است.

ادامه گفت و گو جذاب و خواندنی با دکتر احمد عمادی را در پست های بعدی خواهید دید.

خبر و تنظیم: سحر صالحی زرخونی