سوت هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مازندران درحالی از ساعت ۱۴:۳۰ پنجشنبه ۲۴ دی به صدا در می‌آید که باتوجه به استراحت تیم صدرنشین شهدای ماکران و نزدیکی اختلاف دو تیم تعقیب کننده آن، هیجان کم‌نظیری را به دیدارهای این هفته آورده است.

سد نکا یکی از تیم‌های امیدوار به سعود در این فصل از رقابت‌ها به شمار می‌رود که در فاصله پنج امتیازی از تیم نخست جدول در رده سوم قرار دارد و این هفته در خانه رقیب ایزدشهری در آرزوی تکرار برد سنگین هفت بر صفر مقابل این تیم در نیم فصل رقابت‌ها است تا همچنان در کورس قهرمانی رقابت‌ها باقی‌بماند.

دو تیم در چهار بازی اخیر خود کاملاً متفاوت ظاهر شده‌اند به‌طوری که سد نکا با کسب دو برد و دو تساوی وضعیت بسیار بهتری را نسبت به دشت تنها یک امتیاز ایزدشهر در این قیاس دارد که از همه نظر کفه را به سود نماینده نکا سنگین می‌کند، اما نباید از این نکته غافل شد که فوتبال، ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و امکان دارد هر اتفاقی در آن روی دهد.

لذا در پایان بازی‌های این هفته می‌توان عملکرد تیم‌ها را به قضاوت نشست، به تجزیه آخرین تغییرات جدول رقابت‌ها و سنجش شانس صعود هر یک از تیم‌ها پرداخت.