فرهاد مصدری در جلسه کمیته خدمات بهداشتی ، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر گفت : این کمپ های سلامت در مبادی ورودی و خروجی استان مازندران مستقر می شوند و خدمات رایگان شامل ویزیت و دارو به بیماران سرپایی ارائه می کنند .
وی ادامه داد : این کمپ های سلامت همزمان با فعالیت ستاد سفراز ۲۵ اسفند امسال تا ۲۰ فروردین سال آینده خدمات دهی به مسافران در مازندران را انجام می دهند .
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران همچنین از آمادگی بالگرد اورژانس استان برای ارائه جابجایی مصدومان و بیماران در ایام نوروز خبرداد وازاعضای کمیته سفر خواست تا در صورت نیاز ضروری به درمان افراد ، درخواست اعزام بالگرد نمایند.
وی گفت که به منظور مطلوب سازی مراحل ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی ، ۲۳ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شش بلوک درمانی تقسیم شدند .
مصدری ادامه داد : با اعمال این تقسیم بندی سعی شده تا در ایام نوروز پزشکان متخصص برای ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ها حضور داشته باشند.
وی همچنین از مسئولان تامین اجتماعی مازندران خواست تا تعداد و ظرفیت تخت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش خود را اعلام بکنند .
به گفته مصدری هماهنگی های لازم برای انجام دیالیزمسافرانی که به بیماری های کلیوی دچار هستند ، انجام شد .
وی گفت که انجام دیالیز این مسافران در بیمارستان بوعلی ساری انجام می شود .
همه ساله در ایام تعطیلات نوروز هزاران مسافر و گردشگر از نقاط مختلف کشور به مازندران سفر می کنند.