احمد سفری، مدیر درمانگاه شهید رجایی و معاون بهداشت و درمان سپاه شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار سایت مازندرانه اظهار کرد: مدیریت درمانی و خدمات رسانی به جامعه بخصوص مناطق محروم، قسمت های حاشیه نشین و آسیب دیده آمل و روستاهای که خانه بهداشت ندارند، در اولویت برنامه های ما بوده است.

وی ویزیت و درمان  ۳۲۰ نفر را ماه عسل سه ماه تلاش تیم پزشکی اش عنوان کرد و افزود: عصب کشی دندان، پر کردن دندان، ویزیت بیماران و اگر نیاز به ارجاع به پزشک متخصص یا آزمایشگاه، سونوگرافی داشته باشند نیز انجام می گیرد، همچنین تمام افراد دارای شناسنامه درمانی و پرونده شدند تا در دوره های بعدی چکاو راحت تر صورت گیرد .

معاونت بهداشت و درمان سپاه ناحیه شهرستان آمل تصریح کرد: یک تیم پزشکی که متشکل از یک پزشک متخصص داخلی، ۲ پزشک عمومی، یک متخصص دندان پزشک، ۲ پرستار و همچنین تامین دارو و آمبولانس است، تمامی این کارها را انجام می دهد.

وی با اشاره به ارتقای این درمانگاه در سه ماه مدیریت اش بیان کرد: مجوز شبانه روزی گرفته شده است و هر روز یک دکتر متخصص  قلب، کلیه، اطفال، مشاور تغذیه، روانشناس و پزشک خانواده در این درمانگاه حضور دارند، که ویزیت آنها نیز طبق تعرفه خواهد بود.

سفری اظهار کرد: در این سه ماه، هفت بار به مناطق محروم رفتیم و در برنامه های آینده در نظر داریم این مراجعه ها بیشتر و حضور بیشتری در این مناطق داشته باشیم .

مدیر درمانگاه شهید رجایی سپاه آمل در پایان خاطرنشان کرد: از حمایت فرمانده سپاه آمل که همیشه پشتیبان این مجموعه بودند، اداره بهداشت و دهیاری های منطقه که همکاری می کنند تشکر می کنم.

خبر: سمانه قلی پور