ایوان نیکلو ” ۴۰ ساله اهل ” بلغارستان ” در ماه گذشته به اتهام قتل و تجاوز به یک خانم به زندان محکوم شد اما شب گذشته در سلول زندان مرده پیدا شد.
براساس گزارش پلیس این جنایت کار که پس از یک حمله وحشیانه و تجاوز به خانم ” جان بت ” ۶۷ ساله اهل ” انگلستان ” که به همراه همسر معلول خود در” بلغارستان ” بسر میبرد،مبادرت به کشتن و سپس سوزاندن جسد قربانی کرد.

پلیس در ادامه افزود : قربانی و همسرش آقای ” نیک ” که اصالتا اهل ” برسیتول.انگلستان ” بودند ۶ سال پیش پس از بازنشسته شدن ،به ” ترکیه ” مهاجرت کرند و بعد از آن در اوایل سال جاری به روستای دور افتاده در ” مالومیر ” در ” بلغارستان ” نقل مکان کردند .

صبح روز جنایت خانم ” بت ” به همراه سگ خود برای قدم زدن بیرون رفت که روز بعد جسد او در نزدیکی خانه اش در حالی که سوزانده شده بود پیدا شد .

پلیس پس از بررسی محل پیدا شدن جسد و کالبد شکافی ،از طر یق DNA موجود بر روی جسد ، قاتل را که یک سابقه دار بود و اخرین بار در سال ۲۰۱۲ از زندان آزاد شده بود ، بازداشت کرد .

مادر ” نیکلو ” در گزارش خود به پلیس گفت : اصلا از این خبر تعجب نکرد و مدت ها قبل پسرش را از خانه بیرون کرده بود و به علت رفتار های بزهکارانه اش اجازه زندگی در خانه اش را به او نداد و گفته بود که “نیکلو “دیگر پسر او نیست .

” نیکلو ” جنایت کار پس از آن در یک کلبه در روستا زندگی می کرد و به برداشت انگور از مزارع مشغول بود اما چندین بار قبل از این به اتهام دزدی و اذیت و آزار دستگیر شده بود و این باربه جرم قتل و تجاوز دستگیر و در دادگاه به حبس ابد محکوم شد .

گفته می شود که ” نیکلو ” از آنجایی که تحمل گذراندن ادامه زندگی اش را در زندان نداشت ،این موضوع انگیزه ای شد تا او دست به خودکشی بزند و خود را حلق آویز کند .