مهرداد بابایی، فرمانده سپاه شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار مازندرانه با اشاره به برگزاری سمینار۳۰۵ شهید این شهرستان اظهار کرد: برگزاری این سمینار می تواند نسل امروز را با نسل گذشته گره بزند ، نسلی که در پیروزی انقلاب تلاش کردند و ثمره خون آن شهیدان، امنیتی است که امروز تجربه می کنیم و این اجلاسیه تلنگری خواهد بود که آن را یادآوری کنیم.

وی با بیان اهداف برپایی این سمینار گفت: همزمان با ایام فاطمیه و جشن چهل سالگی انقلاب، زمان مناسبی است تا یادآوری کنیم که امنیت و آرامش امروزمان را مدیون ایثار و فداکارهای شهدا هستیم و برپایی این چنین یادواره های به زنده نگهداشتن یاد این شهیدان و باورهای دینی چون، ایثار و شهادت کمک خواهد کرد.

بابایی با اشاره به اینکه در وصیت نامه شهدا به ولایت فقیه تاکید زیادی شده است، خاطرنشان کرد: در اکثریت وصیت نامه های شهدا بیان شده که امام را تنها نگذارید و پشتیبان ولایت فقیه باشید، نترسید و در مقابل حربه های دشمن استقامت کنید که این رمز پیروزی ماست.

وی دفاع مقدس را سراسر درس و افتخار دانست و تاکید کرد:مقطع طلائی دوران انقلاب است که دفاع مقدس تثبیت شد، دشمنان کشورمان دست انقلاب را از بین ببرند، ابهت شرق و غرب را در هشت سال جنگ شکسته شد و ما انقلابمان را در جنگ به جهانینان ثابت کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان جویبار با بیان اینکه بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، تصریح کرد: مردم همیشه در مقاطع حساس برای تثبت انقلاب در صحنه بودند و همه اینها در حالی است که هزینه های زیادی در خاورمیانه برای از بین بردن این انقلاب خرج کردند.