سومین جشنواره ملی، فرهنگی هنری هزار سنگر که در ۶ بخش‌ پوستر، عکس، گزارش خبری، شعر ، کلیپ و نقاشی برای سومین بار به صورت کشوری و با موضوع حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۶۰ آمل برگزار شد، با دریافت ۷۳۴ اثر از ۱۲ استان کشور به کار خود پایان داد.

اختتامیه این جشنواره روز گذشته با حضور داوران، برگزیدگان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین استانی و شهری و اساتید مطرح کشوری مثل استاد علی کاوه در سالن همایش دانشگاه شمال شهرستان آمل برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم سردار کمیل کهنسال مشاوره فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی، محسن بصیری به شعر خوانی و استاد حسن فدائیان به اجرای زنده پرداختند.

نفرات اول تا سوم بخشهای مختلف جشنواره هزار سنگر روز گذشته معرفی و تقدیر شدند که اسامی افراد برگزیده در ادامه ذکر خواهد شد.

در بخش پوستر با داوری استاد محمد اسماعیلی، نرگس فیروزی‌‌ مقدم از فریدونکنار، فاطمه منفرد از گرگان و مهر آسا فتاحی از آمل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش شعر با داوری احمد شاکری، کاظم ذبیحی نژاد از آمل، مائده حسن نژاد از آمل و شقایق زینی از رشت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش عکس با داوری استاد علی کاوه، سید میلاد عظیمی از آمل، بهروز خسروی از آمل و سعید مرادی از کرمانشاه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش خبری با داوری استاد عباس زارع، ربابه محمدزاده از آمل، سمانه قلی پور از آمل و بنیامین طاهری از آمل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کلیپ با داوری استاد رضا اکبریان، حسین نادعلی زاده از ساری، فاطمه رضوانفر از قائمشهر و احسان فقیهیان از ساری به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نقاشی با داوری استاد ابراهیم گنجیان، یلدا رنجبر کمانگرکلائی از آمل، امیر حسین رضائیان شیاده از آمل و یاسین سلامت از آمل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است در بخش نقاشی علاوه بر سه رتبه برتر از ۹ نفر برگزیده دیگر نیز به نامهای ترنم ذبیحی از آمل، وانیا وطن خواه از آمل، علی سینا بهزادی از آمل، شنتیا عباس زاده از قائمشهر، سید معین مرعشی از آمل، خلیل پور از نکا، مانی مقصودی کیا از پل سفید، زهرا نورمحمدی از قم و سهیل شکری از کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

عکس از زهرا مهدیزاده