علی‌رضا یونسی‌رستمی صبح امروز در افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس استان، اظهار کرد: امنیت یکی از اساسی‌ترین مولفه‌‌ها برای حیات اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه در معرفت دینی نعمت و سلامت به‌عنوان دو مولفه مهم توجه شده است، افزود: در شرایطی که در کشورهای منطقه جنگ و خونریزی است، جمهوری اسلامی در امنیت کامل به‌سر می‌برد و از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه امنیت حاکم در جمهوری اسلامی حاصل تلاش مجاهدان گمنام است که تلاش شبانه‌روزی دارند، بیان کرد: نیروی انتظامی بخش مهمی از امنیت کشور را بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی افرادی با تجربه هستند که در حوزه کاری خود عالمانه فعالیت‌ می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی به‌لحاظ جلب اعتماد جایگاه خوبی را در بین مردم دارد.

یونسی در ادامه با بیان اینکه مازندران در روزهای پایانی سال به استقبال مسافران نوروزی می‌رود، افزود: مازندران علاوه بر داشتن طبیعت، پیشینه فرهنگی عمیقی دارد که مسافران را ترغیب می‌کند تا به این استان سفر کنند.

وی مازندران را از استان‌هایی دانست که با کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف مواجه است، تصریح کرد: برنامه‌های نیروی انتظامی در پیشگیری از جرائم در حوزه‌های امنیتی بسیار ارزشمند بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه انتخابات سالم و درستی در هفتم اسفند ۹۴ در استان برگزار شد، گفت: امروز انتخابات همه حوزه‌های استان توسط شورای محترم نگهبان تایید شد و حتی یک صندوق رای در مازندران باطل نشد.

*به‌کارگیری روزانه ۵ هزار و ۲۰۰ نفر نیرو ناجا در مازندران

در ادامه جانشین فرماندهی انتظامی مازندران نیز با بیان اینکه قرارگاه نوروزی پلیس برای هدایت امور انتظامی در سطح استان و تسریع در خدمات‌رسانی به مجموعه شهروندان مازندران و مسافران تشکیل شد، اظهار کرد: مجموعه معاونان اجرایی ناجا که باید به نوعی خدمات‌رسانی کنند و پاسخگوی مراجعان باشند در قرارگاه حضور دارند.

محراب ریاحی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۴ سال پرکاری را گذراند، افزود: امسال سال پرکار و موفقی برای ناجا بوده است.

وی به برگزاری انتخابات همراه با امنیت در مازندران اشاره کرد و بیان کرد: موفقیت نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف با تعامل مسئولان استان انجام شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه سال جدید مقارن با ولادت بانوی عالم اسلام حضرت فاطمه‌ زهرا (س) شده است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد امنیت در ایام نوروز روزانه ناجا در سطح استان ۵ هزار و ۲۰۰ نفر نیرو در زمینه‌های مختلف به‌کارگیری کرده است.

این مسئول ادامه داد: ۱۸۰ نفر در سطح جاده‌ها و ۵۰۰ نیرو در سطح شهر برای امنیت به‌کارگیری شدند.

ریاحی با اشاره به اینکه تمام توان نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است، گفت: تلاش ما تعامل با دستگاه‌های مختلف و ارائه خدمات مناسب به همشهریان و مسافران در مازندران است.