انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در گفت‌وگویی در مورد اجرای طرح بازآفرینی شهری و بافت‌های فرسوده گفت: بازآفرینی بافت های فرسوده در ابعاد مختلف در رابطه با مدرسه یا اینکه ساختمان‌ها در دستور کار قرار گرفته و مصوب شده است.

استاندار تهران افزود: دستگاه های اجرایی مکلف شدند در زمین طرح بازآفرینی بافت‌های فرسوده همکاری کنند تا طرح به خوبی انجام شود.

وی اضافه کرد: کار اصلی آغاز شده است و بنیاد مسکن، شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده‌اند ولی متأسفانه برنامه طبق آنچه انتظار می رفت، پیش نمی‌رود.

بندپی اظهار کرد: حرکت موثری که باید بر اساس آن اقدامات لازم با سرعت انجام شوند را شاهد نبوده‌ایم؛ انشاالله با مشارکت دستگاه ها همه بافت های فرسوده به مرور زمان بازآفرینی خواهند شد.