علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگویی در شهرستان آمل، اظهار کرد: دور جدید مسافرت‌های نوروزی از عصر چهارشنبه در این محور مواصلاتی شدت بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: در روز سه‌شنبه نیز شاهد تردد زیاد خودروهای عبوری از پایتخت کشور به سمت آمل بودیم، تصریح کرد: هم‌اکنون مسافرت‌های نوروزی به شمال کشور آغاز شده است تا مسافران و گردشگران ایام تعطیل نوروز را در طبیعت بکر و بی‌نظیر مازندران سپری کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه روز گذشته شاهد تردد سنگین و نیمه‌سنگین در محور هراز بودیم، ادامه داد: روز گذشته و صبح امروز ترافیک در مسیر هراز باعث کندی تردد شده است.

این مسئول با برقراری تردد از دو سمت آمل به تهران و برعکس، گفت: صبح امروز علاوه بر ریزش شدید برف، شاهد کولاک در جاده شریانی هراز بودیم ولی امشب هوای نیمه‌ابری، ابری و صاف را در بخش لاریجان شاهد هستیم که ریزش برف در آن قطع شد.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری به‌صورت آماده‌باش در محور هراز تردد دارند و تعدادی از راهداران به فاصله مسافتی دو و پنج کیلومتر در نقاط حساس، خطرآفرین، مستعد ریزش و رانش مستقر هستند تا در زمان بروز حوادث احتمالی به پاک‌سازی و تخلیه محور از سنگ، سنگ‌ریزه و قلوه‌سنگ بپردازند.

وی در پایان گفت: طی روز گذشته در این جاده شریانی و پرتردد کشور تصادف منجر به جراحت شدید و تلفات جانی نداشتیم.