مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در حاشیه برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه کشور در بابلسر، گفت: از این پس گرامیداشت شهدای رسانه کشور که سنگر سازان بی سنگرند و از همه حرف زدند جز خودشان، به صورت دو سالانه در کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اولین یادواره شهدای رسانه را به صورت سراسری در بابلسر آغاز کردیم و این برای نخستین مرتبه است که توانستیم تمامی خانواده شهدای رسانه را دور هم جمع کنیم تا در یک اجتماع بزرگ انقلابی یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

بصیری افزود: شهدا، چراغ راه ما برای رسیدن به هدف متعالیمان که گسترش اسلام در جهان است، می باشند و رسانه نقش عمده ای در تحقق این موضوع دارند.

وی تصریح کرد: دیدن این همه عاشق در اولین یادواره شهدای رسانه برایم شگفت انگیز بود که این نشان می دهند، مردم ما با هر سن و سال و نگرشی همچنان پای نظام و انقلاب هستند و شهدا را فراموش نخواهند کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در سال جاری گرامیداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی را در دستور کار داریم که طی برنامه های ویژه قرار است در سطح کشور برگزار شود که نمونه آن را می توان به برنامه ی فوق العاده امروز اشاره کرد.

وی در خصوص عملکرد بسیج رسانه استان مازندران گفت: عملکرد سازمان بسیج رسانه در استان مازندران و همینطور ریاست آن جناب حق شناس تا به حال تحسین بر انگیز بود و این موضوع نشان دهنده ظرفیت بسیار خوب مازندران برای رسیدن به جاهای بزرگتر است.

بصیری در خصوص عملکرد رسانه های مازندران تاکید کرد: ظرفیت در مازندران وجود دارد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی ادامه داد: استان مازندران می تواند به دلیل نزدیکی به استان تهران و استانهای شمالی کشور، اتحادیه یا مجمع های بزرگتری تشکیل دهد و برای این مهم، نیازمند چند رسانه مکتوب مرجع است، که هم طراز باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: در حوزه فضای مجازی اقدامات خوبی صورت گرفته و کانال های قدرتمندی در استان مازندران فعالیت می کنند که در کشور حرفی برای گفتن دارند.

وی در پایان افزود : هدف ما افتتاح دفتر بسیج رسانه در کاخ سفید است و قطع به یقین به این هدف خواهیم رسید و باید گفت به همت بچه هایی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند، دوران بزن در رو در فضای مجازی و رسانه توسط دشمن به پایان رسیده است.

خبر: سحر صالحی