قدرت اله یوسفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر در حاشیه برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه کشور، گفت: اولین یادواره شهدای رسانه کشور به همت و حمایت بسیج رسانه کشور، بسیج رسانه مازندران، استانداری مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، سازمان صدا و سیما و دیگر ارگانها و نهادها برگزار شد.

وی افزود: در برگزاری این یادواره مسئولین شهرستان بابلسر نهایت حمایت را در امر برگزاری این یادواره داشتند و حضور پرشور آحاد مردم در این یادواره نشان می دهد آنها توانستند میزبانی خوبی از مهمانان داشته باشند.

یوسفی ادامه داد: اولین یادواره شهدای رسانه کشور با نام و یاد شهید مدافع حرم هادی باغبانی برگزار شد; باغبانی سالها در حوزه فیلم و مستند سازی فعالیت های بسیاری داشت و در نهایت نتوانست آخرین مستند خود را به سرانجام برساند و دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

وی بیان کرد: در عصر فعلی که عصر ارتباطات و رسانه است، قطعا رسانه ها میتوانند نقش بسیار اثر بخش و مهمی داشته باشند و پیام رسانه، رسالت انقلاب اسلامی و رسالت اینکه شهیدان عزیز بر ذمه ما گذاشتند، را به نحو احسنت انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر  ادامه داد: عصر ما عصری است که ما باید پیام این انقلاب و پیام شهیدان که همان اخلاص در عمل و حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی است را در کار، فعالیت و عملکرد خودمان به منصه ظهور بگذاریم.

وی تصریح کرد: هیچکس غافل از نقش رسانه نیست، نقشی اثر بخش و پویا که در بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز آمده است که امروز فضای رسانه و کار رسانه ای کردن به اهمیت انقلاب اسلامی است و این خودش نشان دهنده اهمیت و نقش محوری رسانه می باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: وضعیت موجود رسانه ای در شهرستان بابلسر خوب است چرا که هم همدلی وفاق بین مسئولین و هم یک همسویی در اصحاب رسانه و خبر شهرستان وجود دارد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به کسوت رسانه و فعالیت های گسترده ای که در فضای اثر بخش مجازی انجام می شود، دارای ضعف هایی هستیم که با کمک و وفاق مسئولین و ادارت آن را به بهترین شکل ممکن پوشش خواهیم داد.

خبر و تنظیم: سحر صالحی