عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقرار چهار موکب کانون فرهنگی و هنری مساجد مازندران در عراق و آمادگی کامل آنها جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین خبر داد.

زارع گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، قرآنی و … برای اعضای کانون و تمام علاقه مندان در سن های مختلف دارند.

دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به برنامه های متعدد این مراکز در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: چهار کانون این دیار در عراق، موکب برپا کردند.

وی تصریح کرد: چهار موکب کانون های مساجد مازندران با استقرار در مکان های مختلف عراق، آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی را دارند.
زارع بیان کرد: یک هزار و ۱۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران، وجود دارند که اعضای این کانون ها نیز علاوه بر کمک نقدی، اقلام و مواد موردنیاز موکب ها را تهیه کردند و در اختیار آنها، قرار دادند.

وی با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، ابراز کرد: همزمان با اربعین حسینی، ثواب تلاوت قرآن کریم در طرح تلاوت نور کانون های مساجد استان به روح مطهر و تابناک ۷۲ تن از شهدای کربلا، تقدیم خواهد شد.