ورکشاپ عملیاتی چگونه یک صادرات موفق را شروع کنیم با تدریس دکتر بهنام میبدی صادر کننده، وارد کننده و مشاور توسعه تجارت بین الملل با ۲۵ سال سابقه کار ، ۳۰ آبان از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در استان مازندران و شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

خانم احمدی مدیر آموزش شرکت نوگستران تجارت پارس (نوگو اکادمی ) در خصوص این ئرکشاپ بیان کرد: این همایش به همت شرکت نوگستران تجارت پارس و با هدف روش علمی وکاربردی صادرات در استان مازندران و شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود : کلا هدف شرکت نوگستران تجارت، آموزش صادرات موفق در کشور است و در تمامی شهرستان ها بخصوص شهرهای که به مرزهای کشور نزدیکتز هستند و دسترسی راحت تری برای صادرات دارند، فعالیت بیشتری داریم و به همین منظور در این دوره استان مازندران را برای برگزاری ورکشاپ انتخاب کردیم.

احمدی ادامه داد: در این همایش به مبحث کامل و جامع از صفر تا صد صادرات مثل ارزش کالایی صادراتی، تعیین بازار هدف، نحو ورود به بازار هدف، چگونگی دریافت مجورزها و استانداردهای ورود به هر کشور، مشتری یابی، قیمت گذاری صادراتی و … با اموزش تکنیک و روشهای نوین در شرایط تحریم روز انجام خواهد شد.

مدیر آموزش شرکت نوگستران تجارت پارس تصریح کرد: شرکت نوگستران تجارت آموزش صادرات را در کل کشور به خصوص استان فارس و قسمت جنوبی کشور انجام می دهد .

وی در خصوص واجد شرایطان برای حضور در این ورکشاپ بیان کرد: شرایط خاصی برای شرکت افراد در این همایش در نظر گرفته نشده است و افراد می توانند از سراسر کشور در این ورکشاپ آموزشی حضور پیدا کنند.

احمدی در پایان گفت: مازندران از نظر جغرافیایی، وسیع بودن و تنوع کالای موجود در آن بازدهی خوبی در صادرات دارد و این از ویژگی های مساعد این استان زیبا می باشند و آن دسته از افرادی که علاقه مند به شرکت در این ورکشاپ هستند می توانند عدد ۲۵ را به شماره تماس ۰۹۰۵۳۲۰۴۵۳۰ ارسال کنند تا اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

خبر: حسن امیری