سردار سید محمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با بهانه تاسیس یک مرکز درمانی در شهرستان آمل و وعده جذب کادر درمانی و کارکنان این مجموعه از شهروندان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم با انعقاد قرارداد با برخی از پزشکان و توجیه تهیه ملزومات، انجام امور اداری و وعده استخدام به بیش از ۱۰۰ نفر مبالغی را از این افراد دریافت کرده و متواری شده است .

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های به عمل آمده متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف کرد .

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اسناد جعلی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این کلاهبردار حرفه ای پس از تشکیل پرونده با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از مردم خواست: قبل از انعقاد هرگونه قرارداد و پرداخت هرگونه وجه به افرادی که به بهانه های مختلف سعی در شراکت با آنان را دارند، حتما از طریق مراجع قانونی از اصالت و صحت ادعای آنان آگاهی پیدا کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .