تقی پزشکی رییس شورای اسلامی شهرستان تنکابن در خصوص برگزاری اولین مسابقه ملی رباتیک آیندگان به خبرنگار مازندرانه گفت: افتخار میزبانی اولین دوره مسابقه رباتیک آیندگان در شهرستان تنکابن را داشتیم که باید تقدیر و تشکر ویژه ای از ریاست دانشگاه آیندگان داشته باشیم.

وی افزود: دانش آموزان، دانشجویان، نخبگان و افرادی که در این مسابقه حضور داشتند، آینده سازان این مملکت هستند و امیدواریم در مسابقات بعدی میزبانی شایسته تری از این عزیزان داشته باشیم.

پزشکی ادامه داد: در گذشته مسابقات رباتیک دانش آموزی در شهرستان برگزار شده بود، ولی در مقایسه با سطح این مسابقه قابل قیاس نیست و شرکت کنندگان حاضر در این مسابقه کشوری با امکانات، اختراعات و ابتکارات خوبی پا به این صحنه علمی گذاشتند.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از این جوانان حمایت کنیم و از اختراعات این نخبگان علمی در فضاهای اداری و مصرفی خود استفاده کنیم.

رییس شورای اسلامی شهرستان تنکابن تاکید کرد: برگزاری چنین مسابقاتی باعث پیشرفت دانش آموزان شده و استعدادهایشان را شکوفا می کند و نخبگان زیادی را می توانیم از همین مسابقات پیدا کنیم که هر کدام از آنها می توانند در آینده این مملکت نقش به سزایی ایفا کنند.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: اکنون که در تحریم های غیر عادلانه ی دشمن هستیم باید به خودمان متکی باشیم و از همین مسابقات استفاده کنیم تا از هنرنمایی فرزندان همین مرز و بوم کشور خود را ساخته و از اختراعاتشان در زمینه های مختلف بهره ببریم.

خبر: سحر صالحی