هاشم جمشید پناه مسئول سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری آمل در خصوص برپایی نمایشگاه نقش عشق در پارک شهرداری آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: یکی از برنامه های سازمان برای هفته گرامیداشت حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل ، برنامه نقش عشق است که ۴۱ نفر از دانش آموزان هنرستان رازی در حال روایت حماسه مردم آمل به صورت نقاشی هستند.

وی افزود: این تصاویر روز شنبه در نمایشگاهی که در مصلی آمل به مناسبت شهدای ششم بهمن برنامه ریزی می شود ، به معرض نمایش قرار داده می شود و برای همیشه ماندگار است که می توان در مناسبت های مختلف از این تصاویر زیبا و دلچسب نهایت استفاده را کرد.

جمشید پناه ادامه داد: در پایان این نمایشگاه ۳ الی ۵ اثر برتر انتخاب می شود و طی مراسم ویژه بانوان در دانشگاه علوم قرآنی آمل از نفرات برگزیده به صورت ویژه و از کل ۴۱ دانش آموز نیز تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را چنین عنوان کرد و گفت: مامعتقدیم برنامه های ششم بهمن را باید نسل های سوم و چهارم انقلاب درک کنند چرا که در آن زمان حضور نداشتند و با برگزاری چنین مراسماتی می توانیم از جان گذشتگی های ۴۱ شهید این حماسه را به آنها بشناسانیم و در فکر و ذهن این دانش آموزان حک کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برنامه ی امروز متنوع بود و سازمان فرهنگی ورزشی برخلاف سال گذشته تصمیم گرفته ۳ الی ۴ برنامه شاخص برگزار کند و روز گذشته پلاک کوبی خانواده شهدا را داشتیم و امروز هم این مراسم را برگزار کردیم و در روزهای آینده نیز برگزاری سرود ۱۰۰۰ نفره و تئاتر خیابانی را در دستور کار داریم.

جمشید پناه در پایان گفت: درگیر کردن جوانان در برنامه های اجرایی امسال از نکات مهمی بود که تاکید ویژه ای روی این موضوع داشتیم، چرا که طبق فرموده مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب برای جوانها است.

خبر: سحر صالحی