امیر امیر نیا ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل در خصوص برگزاری نمایشگاه نقش عشق که در پارک شهرداری آمل برگزار شد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: نمایشگاه در حال برگزاری، فرهنگ سازی مناسب حماسه ی ششم بهمن است و آمیخته کردن آن حماسه ها با کارهای هنرهای تجسمی، نمایشی و نقاشی بسیار تاثیرگزار است.

وی ادامه داد: با افکار و اندیشه هایی که از این نمایشگاه میتوان تولید کرد و در جامعه بسط و گسترش داد، کارهای بزرگی می شود رقم زد که دانش آموزان هنرستان رازی به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دادند.

امیر نیا افزود: برگزاری چنین نمایشگاههایی در فضای باز و در دل مردم و انجام کارهای تجسمی در حوزه نقاشی می تواند به خوبی نسل های سوم و چهارم انقلاب را با حماسه ماندگار ششم بهمن سال ۶۰ آشنا کند.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد برنامه های مختلفی در هفته گرامیداشت ششم بهمن برگزار خواهد کرد که یکی از برنامه ها همین برنامه ی در حال اجرا می باشد و یک آهنگی هم به برای سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تولید شده است که در همین ایام رونمایی می شود.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل تاکید کرد: شب گذشته نیز رونمایی از کتاب موسیقی استاد نبی الله احمدی را در استان مازندران داشتیم که از موسیقی دانان خوب شهرستان آمل هستند و برنامه شهرستانی ششم بهمن هم در مصلی با سخنرانی آیت الله گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: برنامه های متعدد دیگری نیز نظیر نمایش خیابانی، نمایشگاه هنرهای دستی، نمایشگاه هنرهای تجسمی، سرود ۱۰۰۰ نفره و  … را در دستور کار قرار داریم و امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه ها فرهنگ سازی مناسب در خصوص حماسه ششم بهمن آمل را انجام دهیم.

خبر: سحر صالحی