مهندس حیدر نوروزی در جلسه شورای حمل و نقل استان که با هدف بررسی اهداف ، سیاستها ، برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در حوزه حمل و نقل برگزار شد ، خواستار تلاش و کار مضاعف برای تحقق اهداف عالیه این برنامه شد و عنوان نمود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ضروری است با عزمی ملی و مدیریت جهادی , رهنمود ایشان بدون اتلاف وقت و با تلاش و کوشش دو چندان و پشتکار و همتی خلل ناپذیر شکل اجرایی بخود بگیرد.

وی ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد تمامی حوزه های حمل و نقل در سال گذشته خاطر نشان ساخت : باید در سال جدید  همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های وزارت راه و شهرسازی از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و بکارگیری امکانات برای ایجاد یک بستر ایمن و استاندارد در این استان ولایتمدار بکوشیم .

وی در ادامه برضرورت نظم در کارها اشاره و تصریح کرد: باید در هر مکانی که در حال خدمت گذاری به دولت و مردم هستید با تمام توان تلاش و با ارائه برنامه های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ کوششی برای آبادانی این استان و کشور عزیزمان دریغ ننماییم.

مهندس نوروزی برتعامل و برادری در بین مدیران حوزه حمل و نقل و حس مسولیت پذیری در انجام امور محوله تاکید و عنوان کرد : همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده و لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه حمل و نقل استان انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان به اقدامات گسترده در زمینه راهسازی در محورهای استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : خوشبختانه در سال گذشته شاهد رشد قابل توجهی در زمینه ارتقاء و توسعه محورهای ارتباطی استان بوده که در این میان توسعه و چهارخطه نمودن محور تاریخی و حساس هراز ازجمله اقدامات مثبت این اداره کل می باشد.

گفتنی است در این جلسه نیز مدیران دیگر بخش های حمل و نقل استان ، اهداف و برنامه های اجرایی خود را در خصوص اقتصاد مقاومتی مطرح نمودند.