سیاوش محبی دقایقی پیش در شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز اظهار داشت: ترافیک در محور هراز هم‌اکنون سنگین ولی با تلاش نیروهای پلیس روان است.

وی ادامه داد: این محور از ساعت ۱۳ ظهر امروز از سمت مازندران به تهران یک‌طرفه شد.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: اکنون تردد خودروها از سمت رودهن به آبسک نیز ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین و اعمال ممنوعیت عبور تریلر و کامیون در محور هراز در روزهای اخیر خبر داد و با اشاره به وضع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: ترافیک در محور هراز در بیشتر روزهای نوروز امسال، سنگین ولی روان بوده است.

وی ادامه داد: در تمام محورهای شرق استان تهران در روزهای اخیر، ترافیک سنگین و روانی را شاهد بوده‌ایم که خوشبختانه در این محورها حادثه‌ خاصی رخ نداده است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و فیروزکوه نیز در روزهای اخیر سنگین و روان بوده و بارش باران و برف در این محورها نیز رخ داده است.

محبی گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محور هراز ممنوعیت عبور تریلر و کامیون در این محور از تهران به سمت مازندران و بالعکس اعمال شده است.

وی تصریح کرد: جاده‌ها لغزنده نیستند؛ اما رانندگان همچنان به علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.