سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در راستای دستور قضائی مبنی بر اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و بازدید از کارخانه چوب بری های سطح حوزه استحفاظی، عوامل گشت این شهرستان در معیت عوامل منابع طبیعی به چوب بری ها چند نقطه از شهرستان سرکشی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، اظهار کرد طی گشت زنی های تلفیقی ماموران موفق شدند، مقدار ۱۰تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق ( توسکا-افرا- ممرز)را در کارخانه چوب بری کشف کنند.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا متهم به قاچاق چوب دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.
سرهنگ آزادی در پایان با بیان اینکه طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسلهای قبل بوده و به ما رسیده و ما نیز باید آن را به نسل آتی تحویل دهیم و برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت ‎ ‌ ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد و شهروندان با مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.