سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در  عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در محور هراز دستگیر کردند .

سرهنگ آزادی از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این ۲ سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

سرهنگ نعمت الله آزادی در تشریح خبر پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در آمل نیز گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان آمل به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از واحدهای خدماتی این شهرستان بازدید کردند .

وی از پلمب ۱۱ اغذیه فروشی و آرایشگاه مردانه به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آمل از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.