دستگیری سارق داخل خودرو با ۴۴ فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو و خودرو با ۴۴ فقره سرقت در عملیات ضربتی پلیس آگاهی در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و نیز شهرستان بابل، سارق حرفه ای و سابقه دار را که در چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو نقش داشته، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه متهم در یک فقره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر به علت عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه در جاده بابل، و نیز در پی واژگونی خودرو، مصدوم شد، افزود: پس از انتقال این فرد با اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی ، این متهم با سرقت یک موتورسیکلت از بیمارستان فرار کرد.

سردار میرفیضی، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی، وی را هنگام فروش اموال مسروقه در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۳ فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت موتور سیکلت اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه مقابله جدی با سارقان از اولویت برنامه های پلیس استان در سال جاری است، افزود: پلیس در راستای مقابله با سارقان و مجرمان با هماهنگی دستگاه قضائی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

 

انهدام باند سارقان جواهرات و سنگ های قیمتی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان و کشف جواهرات و سنگ های قیمتی مسروقه به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت از گالری جواهرات، طلاجات و تراش سنگ های قیمتی در یک واحد آپارتمانی واقع در شهرستان ساری و سرقت مقادیر زیادی جواهرات و سنگ های قیمتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با حضور در محل وقوع در بررسی صحنه جرم دریافتند، سارق یا سارقان به صورت حرفه ای با شیوه و شگرد خاص از طریق درب ورودی اصلی وارد ساختمان شده و با تخریب درب واحد آپارتمانی و سیستم های حفاظتی اقدام به دستبرد جواهرات و سنگ های قیمتی زدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ادامه تحقیقات، رد یکدستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را در این پرونده شناسایی کردند و موفق شدند، یکی از سارقان حرفه ای از اعضای اصلی باند سرقت را شناسایی کنند.

سردار میرفیضی، اظهار کرد: ماموران پس از شناسایی متهم، این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه حین فروش اموال مسروقه دستگیر کردند که متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی با همکاری سه همدستش اقرار کرد و مقادیری از جواهرات و سنگ های قیمتی نیز از وی کشف شد.

میرفیضی با اشاره شناسایی ودستگیری دیگر اعضای این باند از کشف اکثر اموال مسروقه اعم از سنگ های جواهری به میزان ۴ کیلوگرم، جواهرات و طلاجات به همراه تجهیزات خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی اموال مسروقه ۳۹۰ هزار دلار معادل ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده که اموال مسروقه توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران از تشکیل پرونده برای اعضای این باند سرقت خبر داد و افزود: متهمان با صدور قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

 

 

کشف ۳۱ کیلو تریاک در شهرستان بهشهر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از توقیف خودرو سواری و کشف۳۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان با سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق موادمخدر در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران با شناسایی متهم به موادمخدر و با هماهنگی قضائی این فرد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این فرد با یک دستگاه خودرو در سطح وسیع اقدام به خرید و فروش موادمخدر می کند که با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر در عملیاتی ضربتی و مشترک خودروی متهم توقیف شد.

سرهنگ ثقفی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی سواری متهم ۳ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۳۱ کیلو گرم که بطرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد و متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

کشف ۶۱ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۶۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵۴ سارق و مالخر اموال مسروقه شدند .

سرهنگ عنایتی گنجی، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶۱ فقره سرقت اماکن، منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: پلمپ ۲۲ واحدصنفی متخلف، توقیف ۵۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از دیگراقدامات این فرماندهی در اجرای طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن قدردانی از مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی و امنیتی از شهروندان خواست: هشدارها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ نظم و امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

توقیف ۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از توقیف ۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف خبر داد.

سرهنگ دوم علی قیصری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای اجرای طرح مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان های انتظامی این شهرستان که در جهت پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث ترافیکی انجام شد، طرح توقیف و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در شهرستان رامسر در دستور کار قرار گرفته و تعداد ۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در ادامه در تشریح این خبر اعلام کرد: متخلفان جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم در جامعه می باشد تاکید کرد: مردم باید بدانند اجرای این طرح در اولویت کار پلیس قرار داشته و به صورت مستمر اجرا می شود و با خاطیان به طور جدی برخورد خواهد شد

کشف ۷ فقره سرقت منزل و دستگیری ۳ سارق حرفه ای در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف ۷ فقره سرقت منزل و دستگیری ۳ سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد

سرهنگ  قاسم عزیزی کرانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت : ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت در جهت تامین امنیت در شهرستان روز گذشته موفق به کشف ۷ فقره سرقت منزل و دستگیری ۳ سارق حرفه ای شدند.

وی در ادامه تصریح کرد : در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان ضمن انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه ای شدند که در نهایت متهمان به ۷ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و همچنین مقادیر زیادی اجناس سرقتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه اطلاع رسانی پلیس ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت و آرامش، همیار همیشگی پلیس باشند.

پلیس در نگاه مردم؛ حافظ حریم نظم و امنیت ، نیروی مکتبی، مقتدر و ولایتمدار است

امام جمعه شهرستان نکا در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان با وی، گفت: پلیس در نگاه مردم؛ حافظ حریم نظم و امنیت، نیروی مکتبی، مقتدر و ولایتمدار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام محمد صادق محمدی لایینی در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان نکا با وی با اشاره به حضور گسترده پلیس در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی در دل مردم و متن جامعه تأثیر مستقیمی در زندگی آحاد ملت دارد و مردم ما به این نیروی مجاهد و حافظ حریم نظم و امنیت به عنوان یک نیروی مکتبی، مقتدر و ولایتمدار نگاه کرده و به آن افتخار می کنند.

امام جمعه نکا، تصریح کرد: ما از زحمات شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی که همیشه و در همه حال مخصوصا در ایام تعطیل که همه در حال استراحت هستند، خالصانه و شبانه روز مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی به مردم شریف است، تقدیر و تشکر می کنیم.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز در ابتدای این دیدار ضمن تشریح برنامه های انجام شده در نوروز۹۹ گفت: سالی که پشت سر گذاشتیم با حوادث تلخ و شیرین زیادی مواجه بودیم و هم اکنون نیز ویروس کرونا عموم جامعه را گرفتار خود ساخته که انشاالله به لطف خدای متعال و با همت و تلاش مسئولان و همکاری مردم این ویروس را شکست خواهیم داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: ائمه جمعه در افزایش همکاری مردم با پلیس بسیار موثر هستند و می توانند در افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس نیز نقش بسزایی داشته باشند.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق توسط ماموران کلانتری نشتارود خبر داد.

سرهنگ محمد صادق شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خصوصا قاچاق منابع ملی، ماموران کلانتری نشتارود در پی دریافت گزارشی مبنی بر حمل چوب قاچاق در شهرستان تنکابن، موضوع را جهت بررسی در دستور کار خود قرار دادند .

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مقدار ۵ تن چوب جنگلی قاچاق را از دو دستگاه نیسان به ارزش تقریبی۱۵۰ میلیون ریال کشف و متهمان را پس از شناسایی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن در پایان خاطر نشان کرد: قطع درختان نه تنها به تاراج بردن منابع ملی محسوب می شود بلکه تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد. لذا از شهروندان خواستاریم تا با هوشیاری کامل پلیس را در انجام وظایف یاری کرده تا دست سود جویان از منابع ملی کوتاه شود.

کشف یک کیلو گرم مواد مخدر در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف یک کیلوگرم موادمخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد

سرهنگ حسین اسدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر، مقادیری موادمخدر از نوع تریاک کشف و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

وی تصریح کرد : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع موادمخدر در شهرستان بابلسر ، بلافاصله ماموران، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ اسدی در ادامه اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ، پس از شناسایی مخفی گاه متهم و با هماهنگی مقام قضایی، مقدار تقریبی یک کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و یک نفرسوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر درپایان خاطر نشان کرد: مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی به شمار می رود که لازم است خانواده ها در این زمینه کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و در برابر فروشندگان مواد مخدر بی تفاوت نباشند.