زهد و معنویت از الزامات اساسی مدیریت در نیروی انتظامی است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، گفت: بعد فردی معنویت و زاهد بودن از جمله از الزامات اساسی فرماندهی و مدیریت در بخش های مختلف نیروی انتظامی است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی با حضور در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران، با ابراز خرسندی از حضور در دیار علویان، گفت : مازندران مهد تشیع و مهد مردمانی مومن و ارادتمند به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت است و مردمان آن ، مردمانی از جنس تلاش ،خدمت و عبادت هستند .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام شعبانیه و ولادت حضرت صاحب الزمان ( عج) ، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، کشور جمهوری اسلامی ایران را متعلق به امام عصر (عج) نامید و اظهار داشت: از خدای متعال می خواهیم در شرایط کنونی و در همه حالات کشور ما را به ساحل نجات الهی برساند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه امام خمینی (ره) را شخصیتی بی نظیر در تاریخ اسلام و جهان برشمرد و گفت: بعد از غیبت حضرت ولی عصر ( عج) افراد بسیاری در سراسر دنیا تلاش کردند تا حکومتی اسلامی را در دنیا تشکیل دهند، اما تنها کسی که در تحقق این امر موفق بود حضرت امام خمینی (ره) بوده است .

وی با اشاره به دشمنی های کشورهای مختلف بر علیه ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: به برکت رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام بوده است که جمهوری اسلامی ایران از گزند دشمن و عوامل تروریستی دور نگه داشته شده است .

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی با گرامی داشت یاد و درود به روح حجت الاسلام والمسلین رضایی رئیس فقید عقیدتی سیاسی مازندران، اظهار کرد: معنویت و زاهد بودن از جمله از الزامات اساسی فرماندهی و مدیریت در بخش های مختلف نیروی انتظامی است .

وی همچنین جوانگرایی را از جمله مهمترین اهداف سازمانی و مدیریتی خود در انتخاب روسا و کارکنان در عقیدتی سیاسی و نیروی انتظامی برشمرد .

حجت الاسلام ادیانی نقش مهم عقیدتی سیاسی را مانوس کردن دل های آرمیده با خدا دانست و گفت: نشان دادن مبانی صحیح و اصیل دین تشیع به فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح از مهمترین اقدامات این سازمان است .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با اشاره به تجارب و خدمات صادقانه حجت الاسلام و المسلمین یداله غلامی در سپاه، وی را به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران منصوب کرد .

———————————————–

راهبرد اصلی عقیدتی سیاسی، به ثمر رساندن پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: راهبرد اصلی عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی، به ثمر رساندن پلیس در تراز انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردارسیدمحمود میرفیضی در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی شهدای عرصه امنیت و شهدای خدمت، یاد و خاطره رئیس فقید عقیدتی سیاسی استان حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی را گرامی داشت .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اثر گذاری اقدامات فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی در فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: کسب رتبه های برتر در موضوعات قرآنی در چندین سال پیاپی، تروج فرهنگ آشنایی با مفاهیم قرآنی در کارکنان و خانواده های آنان، مدنظر قرار دادن تدابیر فرمانده معظم کل قوا در کلیه حوزه های ماموریتی و توجه به موضوعات معنوی از مهمترین اقدامات شاخص عقیدتی سیاسی استان در دوره مدیریتی چند سال اخیر بوده است .

سردار میرفیضی، تاکید به ترویج سبک زندگی و روش‌های تربیتی اسلامی و توجه جدی به فریضه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اقدامات شاخص فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه عملکردی عقیدتی سیاسی استان برشمرد .

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بهره مندی از نیروی انتظامی قوی، مقتدر، خلاق، هوشمند، سالم ، سریع، به هنگام و اهل تفاهم با مردم و پلیسی مبتنی بر آموزه های دینی را از شاخصه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اثر بخش و عمده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: از راهبردهای اصلی عقیدتی سیاسی غنی‌سازی معنوی، صیانت از کارکنان و همچنین به ثمر رساندن پلیس در تراز انقلاب اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری است .

وی در ادامه ، با بیان این که، می توان در خیلی از اتفاقات تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: در شرایطی که جهان و دنیای غرب در مواجهه با سیلی از یک نوع بیماری فراگیر درگیر مادیات نیز شده است، علیرغم تهاجم رسانه ای غرب جمهوری اسلامی توانسته است به موفقیت های خوبی در کنترل این بیماری دست پیدا کند .

سردارمیرفیضی توسل به ائمه و امامان معصوم را از بارزترین شاخصه های مسلمانان و شیعیان برشمرد و اذعان داشت: وجود امنیت پایدار، همت بالای عوامل بهداشت ودرمان و مشارکت های خودجوش مردم در قالب گروه‌های جهادی از مهمترین مولفه موفقیت جمهوری اسلامی ایران در این عرصه بوده است .

—————————————————–

سارقان سیم برق در آمل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان سیم برق با ۷۰ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” سید محمود میرفیضی ”  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان آمل موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران انتظامی بخش دابردشت آمل موفق به شناسایی یک باند ۶ نفره سرقت سیم برق در حوزه استحفاظی شدند .

سردارمیرفیضی،تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق سرقتی کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۷۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان آمل و شهرستان های همجوار اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.#

———————————————————

دستگیری ۲ سارق سیم برق با ۱۲ فقره سرقت در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسائی و دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمدولی مرادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد:‌ دراجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق سیم برق در این شهرستان شدند .

سرهنگ مرادی، در ادامه اظهار داشت: در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر شدند و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با قدردانی از تعامل و مشارکت خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

—————————————————-

پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی شهرستان نکا در تشریح این خبر، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید می کنند .

وی از پلمب۲۳واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده طی ۲۴ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به ۴۲ واحد صنفی اخطار و به بیش از۳۰واحد صنفی دیگر تذکر داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

———————————————————

سارقان سیم برق در دام پلیس سوادکوه گرفتار شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری باند سرقت سیم برق با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: در پی سرقت سیم های برق از شبکه های روستایی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۲ آلاشت با تقویت گشت های انتظامی موفق به دستگیری ۳ سارق سیم برق در حین سرقت سیم برق از یکی از شبکه های توزیع برق در حوزه استحفاظی شدند .

سرهنگ خادمی، افزود: متهمان در بازجویی به عمل آمده به ۴ فقره سرقت در این شهرستان و همچنین در شهرستان های آمل و سوادکوه شمالی اعتراف کردند.

وی درخاتمه ضمن اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در تامین نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

—————————————————

دستگیری ۲ سارق اموال داخل خودرو درگلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای اموال داخلی خودروها با ۶فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

“سرهنگ حسن عنایتی گنجی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو و منزل در گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی با بیان این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اموال داخل خودرو و منزل در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه به شهرونان توصیه کرد: خودرو خود را به سیستم های پیشگیری ازسرقت ماننددزدگیر، سوئیچ مخفی و…مجهز کنند و از قراد دادن وسایل شخصی و اموال با ارزش در داخل خودرو خودداری کنند.

———————————————

دستگیری ۵ سارق منزل در کلاردشت

فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری ۵ سارق منزل و کشف ۱۱ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد .

سرهنگ ” قاسم عزیزی کرانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۵ سارق منزل در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به ۱۱ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

—————————————————-

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ محمدصادق شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درتشریح جزئیات این خبر، گفت : در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۳ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی، موفق به شناسایی متهمان که به صورت باندی در این شهرستان فعالیت می کردند، شدند

سرهنگ شاه نظری با اشاره به این که ماموران در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند، اظهار داشت: در بازرسی از این مخفیگاه این سوداگران مرگ ۴ کیلو گرم تریاک کشف شد .

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

——————————————————

دستگیری سارق اماکن عمومی با ۱۷ فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای اماکن عمومی و سیم برق با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت اماکن عمومی و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

——————————————————–

کشف ۵ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف ۵ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” قاسم محمدی ” در تشریح این خبر، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر: با تحقیقات گسترده و بررسی های اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده مظنون شده و وی را دستگیر کردند .

سرهنگ محمدی، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: از پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت و قرار دادن اشیاء و مدارک با ارزش در خودرو جدا خودداری کنند .

——————————————————-

تقدیر فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از تلاشگران عرصه سلامت

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از زحمات تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم شجاعی در این دیدار گفت: از آنجائی که آموزه های دین مبین اسلام، سلامت و امنیت را دو نعمت ناشناخته می پندارد، قطعا کسانی که در راه اعتلای این دو تلاش می کنند به یقین در این راستا موفق و سربلند خواهند بود .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: کسانی که بتوانند به خوبی از این فرصت و مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعا” بدون اجر و پاداش نخواهد بود .

وی خاطرنشان کرد : در شرایط کنونی که ویروس منحوس کرونا انسان های بسیاری را درگیر کرده است پزشکان ، پرستاران و مدافعان عرصه سلامت هر روز بیش از بیش، نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هموطنان عیان می کنند که ما نیز به نوبه بر خود لازم می دانیم از زحمات بی شائبه آنان قدردانی کنیم.