پیام تقدیر سردار میرفیضی از مردم و مسئولان مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی از تلاش و زحمات آحاد مردم و مسئولان استان به ویژه جامعه پزشکی و پرستاری و کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا در سطح استان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی از تلاش و زحمات آحاد مردم و مسئولان استان به ویژه جامعه پزشکی و پرستاری و کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا در سطح استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس در متن این پیام آمده است ،

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت و سلامت دو نعمت مجهول خداوندی است که حفاظت و پاسداری از آن نیازمند همراهی و مشارکت آحاد جامعه است، سلامت حق همه انسان ها و افراد یک جامعه است و همه ما نسبت به حفظ آن مسئول هستیم.

در این ایام که کشور درگیر ویروس منحوس کروناست، شاهدیم که آحاد ملت در کنار دولت و همه سازمان ها و نهادها با احساس مسئولیت به وظیفه شهروندی خود به خوبی عمل نموده و با مشارکت فعال در طرح فاصله گذاری اجتماعی گام های موثری بر داشته اند.

امروز شاهدیم که مردم فهیم و با فرهنگ استان مازندران، همگام با مردم کل کشور در منازل خود ماندن و ضمن توجه ویژه به هشدار مسئولان استانی با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان در قطع زنجیره ای این بیماری ایفای نقش می کنند.

همدلی ، همراهی و همکاری مردم با فرزندان خود در فرماندهی انتظامی استان مازندران در طرح ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی و عدم حضور در خیابان ها، جاده ها، معابر عمومی و ماندن در خانه از مصادیق بارز مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد .

همچنین جا دارد از تلاش ها، زحمات و حمایت های بی دریغ نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای قرارگاه پدافند زیستی استان، فرماندهان محترم قرارگاه غدیر سپاه در شمال کشور، سپاه کربلای استان ، لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا ، روسای محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، فرمانداری ها و شهرداری ها، جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، صدا وسیمای مرکز مازندران و خبرنگاران رسانه های گروهی استان با پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی و گندزدایی معابر عمومی و توزیع بسته های بهداشتی در بین شهروندان تقدیر و تشکر کنم.

همچنین از تلاش و زحمات شبانه روزی کادر درمانی، جامعه پزشکی و پرستاری بیمارستان ها و مراکز درمانی که به عنوان مدافعان سلامت در جهت خدمات رسانی به بیماران در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارند، تقدیر داشته باشم.

در پایان تاکید می کنم ، مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی استان مازندران با آمادگی صددرصدی و با بسیج همه امکانات و تجهیزات تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس در کنار مدافعان سلامت بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

و من الله التوفیق ۹۹/۱/۱۵

فرمانده انتظامی استان مازندران

سردار سید محمود میرفیضی

ممانعت از ورود ۳۹ هزار خودرو در مبادی ورودی مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از ممانعت ورود ۳۹ هزار خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مهدی باقری” با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای طرح تاکنون ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ راننده احراز هویت شدند .

وی تصریح کرد: از هشتم فروردین ماه تاکنون از ورود ۳۹ هزار و ۱۰۸ خودرو در مبادی ورودی استان ممانعت شد.

رئیس پلیس راهور مازندران ، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون ۲۶۰ برگ جریمه ۵۰۰ عزار تومانی برای رانندگانی که با پلاک غیر بومی وارد شهرهای استان شده اند ، صادر شد.

سرهنگ باقری افزود: دراین مدت ۵۲۹ خودرو که رانندگان آن ها با وجود تذکر و جریمه ، اصرار به تردد در شهرهای غیر محل سکونت خود داشتند به مدت یک ماه توقیف شدند.

رئیس پلیس راهور مازندران، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور ماموران انتظامی در ۷۰ نقطه ورودی و حروجی استان در حال اجرا است.

———————————————————-

ترافیک عادی و روان در جاده های استان مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از ترافیک عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان خبر داد وافزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در مبادی ورودی استان کماکان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا قدمی” بااشاره به استقبال مردم استان از طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ممنوعیت تردد هم اکنون در ورودی های استان اعمال شده است .

سرهنگ قدمی، افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تا اطلاع بعدی هیچ محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال نمی شود، گفت: آمد و شد خودروها در جاده های “هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر” و محدوده درون شهری عادی و روان است .

وی افزود: محورهای” نور و رامسر” هم اکنون بارندگی گزارش شده و سطح جاده لغزنده است و سطح مابقی جاده های استان خشک است.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

————————————————————-

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و باغات با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

———————————————————

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

صفرپور ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

———————————————————–

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ حسین زاده، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

وی از کشف ۲ کیلو گرم تریاک در بازرسی از متهم خبر داد و اظهار داشت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلاء آنان به مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

———————————————————

کشف محلول ضد عفونی کننده احتکار شده در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف ۲۶۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع مواد ضد عفونی کننده و انواع لوازم بهداشتی به چندین برابر قیمت بازار توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی ۲۶ لیتر مایع ضد عفونی کننده و مقادئیر قابل توجهی ماسک بهداشتی کشف کردند .

سرهنگ عبدی ارزش کالاهای کسف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن تحویل کالای کشف شده به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

———————————————————-

دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۵ فقره سرقت در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”حسن عنایتی گنجی” با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

وی با بیان این که متهم به مرجع قضایی معرفی شد،از شهروندان خواست: هشداری پلیسی را در راستای پیشگیری ازسرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مراتب سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام دارند.

———————————————————-

انهدام باند سرقت گوشی تلفن همراه در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه با ۱۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ محمدولی مرادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر تلفن همراه عابران در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با همکاری گروه تجسس کلانتری ۱۲ ، با بررسی های میدانی موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه ای دارای سابقه سرقت که با تشکیل باندی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه عابران می کردند، شدند .

سرهنگ مرادی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی، ماموران در یک عملیات پلیسی متهمان را در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت تلفن های همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند .

——————————————————-

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در آب بندان فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در آب بندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن هاشم پور  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در آب بندان فریدونکنار، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد نوجوان ۱۴ ساله ای برای تفریح به داخل آب بندان رفته بود به علت عدم مهارت در فنون شنا، غرق شده است.

سرهنگ هاشم پور همچنین، اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفی از آب خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد و علت تامه این حادثه در دست بررسی است .

———————————————–

پلمب ۷ واحد اقدامتی و پذیرایی در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از پلمب ۷ مسافرخانه و سفره خانی سنتی صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان تنکابن به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان اداره اصناف از واحد های صنفی این شهرستان بازدید کردند .

وی از پلمب ۷ سفره خانه سنتی و واحد اقامتی متخلف و اخطار پلمب به ۱۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.