صبح امروز عوامل تیم فوتبال دماوند آمل به منظور بیان برخی مشکلات و رایزنی ها برای حل این موضوعات با دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار مهرداد حبیبی مربی با دانش و جوان تیم فوتبال دماوند آمل در گفتگوی اختصاصی با مازندرانه بیان کرد: دماوند خیلی تنها می باشد و هیچ مسولی در امل از این تیم حمایت نکرده است .

وی افزود: ما حتی زمین برگزاری تمرین هم نداریم، در صورتی که تمام تیم ها بدون دغدغه تمریناتشان را شروع کردند ما هنوز موفق به انجام تست کرونا هم نشدیم چون اداره بهداشت و درمان برای انجام تست به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان پول می خواهد که امروز با رایزنی دکتر حاجیپور و مساعدت دکتر اکبری بخشی از این هزینه ها کم شد.

حبیبی ادامه داد: چرا باید تیم شایسته دماوند که با اقتدار در مرحله اول از میان ۶۵ تیم صعود کرد به فراموشی مسولین سپرده شود ؟ چرا نباید امکانات حداقلی تمرین که همان زمین تمرین است در شهر آمل برای این تیم وجود داشته باشد ؟ چرا آمل که در استان بالاترین پتانسیل پرورش بازیکن را دارد، باید از کمترین امکانات هم محروم باشد ؟  اگر دماوند حمایت نشود این تیم هم به مانند تیم های گذشته از امل خواهد رفت.

وی تصریح کرد: مدیران باشگاه با دیدن این ناملایمتی ها بی انگیزه شدند و دست از حمایت تیم کشیدند و عملا تیم را رها کردند و بنده نیز به عنوان سرمربی ارامش کافی جهت انتقال نکات فنی به بازیکنانم را ندارم.

سرمربی تیم فوتبال دماوند تاکید کرد: افرادی که با عشق وارد این عرصه شدند و برنامه های بلند مدت زیادی برای این شهر داشتند و در این اوضاع بد اقتصادی هزینه های زیادی کردند،  در خاموشی و سکوت محض بدون سر و صدا از باشگاه یکی پس از دیگری جدا شدند و بنده هم فقط به خاطر شهرم ماندم ولی بعید می دانم با شرایط موجود دوام بیاورم چون تنها هستم.

وی خاطرنشان کرد: خجالت میکشیم بعنوان یک املی با داشتن این همه قدمت تاریخی، امکانات و سرمایه باید برای برگزاری مسابقات مستاجر شهرهای اطراف امل باشیم که کل آن شهر به اندازه یک خیابان آمل هم نمی شود.

حبیبی اظهار داشت: مسئولان بزرگوار، فکری به حال تنها نماینده آمل در کشور کنید چرا که من عاشق شهرم آمل هستم و با وجود داشتن چند پیشنهاد خوب به خاطر شهرم در این تیم ماندم تا خدمت کنم و از شما انتظار داریم لطفا دلسوزانه به فوتبال شهر فکر کنید و اهمیت ویژه ای به آن بدهید.

وی در ادامه گفت: از دکتر حاجی پور نماینده محترم مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر ویژه دارم که با آغوشی باز برای ما و خانواده بزرگ دماوند وقت گذاشتند و به مشکلات ما با جان و دل گوش فرا داده و نشان دادند که دلسوزانه برای شهر در حال خدمت خالصانه هستند و از اینکه طی تماس های متعدد با مسولان مربوطه پیگیر برطرف شدن مشکلات باشگاه دماوند شدند قطعا در دل هواداران دماوند تا سال ها به یادگار خواهند ماند.

سرمربی تیم فوتبال دماوند در پایان بیان کرد: از تمامی عوامل باشگاه و همکارانم در کادر فنی و بازیکنان متعصبم تشکر و قدردانی میکنم که از جان و دل برای موفقیت و سربلندی دماوند انرژی می گذارند و به هواداران قول میدهم با برطرف شدن مشکلات دماوند به جایگاه واقعی خود در بالای جدول خواهد برسیم.