به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداری و دهیاری، محمدباقر ضربی بخشدار امام زاده عبدالله(ع) آمل طی پیامی این روز را به همه دهیاران و شهرداران تبریک گفت.
محمدباقر ضربی بخشدار امام زاده عبدالله(ع) آمل گفت: چهاردهم تیرماه با هدف آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه و شهروندان با خدمات دهیاریها، ایجاد همدلی و همیاری و همکاری بیشتر مردم و نهاد مدیریت روستایی و شهری و نیز به منظور ایجاد فرصتی مغتنم برای تکریم و پاسداشت خدمات و زحمات ارزشمند آنها، روز شهرداری و دهیاری نامیده شده است.
بخشدار امام زاده عبدالله(ع) آمل بیان کرد: دهیاری ها به عنوان نهاد مردمی نقش سازنده ای در فرهنگ عمومی، توسعه و ابادانی روستاها  ایفا می کنند که بسیار تاثیر گزار است.
وی افزود: قطعا با توسعه روستا، شهرستان، استان و کشور نیز توسعه خواهد یافت و مردم از این نهاد اجتماعی به دلیل آن که جنبه زیرساختی و زیربنایی دارد انتظار زیادی دارند.
ضربی ادامه داد: این نهاد نیز باید در راه تحقق خواسته های مردم و بر اساس قانون و سیاست های کلان کشور عمل کند تا با ارایه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم خصوصا اقشار ضعیف و محروم جامعه، گام های موثری در راستای برقراری عدالت اجتماعی بردارد .
وی در پایان تصریح کرد: بنابر این از زحمات کلیه شهرداران و دهیاران، در ارتقای سطوح مختلف زندگی آحاد جامعه و به ثمر نشاندن اهداف نظام و انقلاب و طی نمودن مسیر و استماع فرامین و عمل به منویات ارزشمند مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر نموده و این روز گرامی را به شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم.