عصر امروز محسن باقریان دبیر فدراسیون ورزش همگانی جمهوری اسلامی ایران به همراه روهام ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان مازندران نشستی گرم و صمیمی با حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران داشتند که در این دیدار در خصوص توسعه ورزش همگانی در مازندران بحث و تبادل نظر شد.

حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در گفتگوی اختصاصی با مازندرانه در این دیدار گفت: ویروس کرونا سلامت مردم را نشانه گرفته است و تمامی اماکن از مدارس و دانشگاهها و اماکن ورزشی گرفته تا بازار و غیره تعطیل می باشد که وظیفه ورزش همگانی در این شرایط سنگین است.

وی افزود: روهام ابوطالبی با ورود به ورزش همگانی مازندران با یک تیم خوب و حرفه ای توانست انرزی مثبتی در این امر تزریق کند و کارهای خلاقانه و نو آورانه خوبی نیز اجرایی کرده است.

حسین زادگان ادامه داد: با یک نگاهی کوتاه می توان فهمید که روهام ابوطالبی در ورزش همگانی استان مازندران هدفمند مشغول فعالیت است و جسارت و انگیزه بالای این جوان او را متمایز ساخته است.

وی تصریح کرد: از ویژگی های مثبت دیگر روهام ابوطالبی می توان به تعامل خوب و سازنده وی با اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و همچنین فدراسیون ورزش همگانی کشور اشاره کرد و باید گفت هیاتی که بدون حاشیه باشد و هدفمند و خالصانه کار کند قطعا موفق خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان تاکید کرد: خوشبختانه مازندران شخصیت ورزشی خوبی دارد و مردم و همچنین خانواده ها توجه ویژه ای به آن دارند و ما در طول چندین سال اخیر از ورزش قهرمانی حمایت های خوبی داشتیم ولی از ورزش همگانی آن چنان که باید و شاید تا به حال به مانند کل کشور حمایت نشد.

وی اظهار داشت: استاندار مازندران  اعتقاد و انتظار دارد از ورزش همگانی حمایت بیشتری شود تا آن شادابی و نشاطی که در ورزش های همگانی وجود دارد به مردم انتقال پیدا کند و مردم بتوانند با آرامش بیشتر و استرس کمتر به کارهای روزانه خود رسیدگی کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برنامه های فدراسیون همگانی و همچنین هیات همگانی استان مازندران ما را به دوران پسا کرونا که مردم با فشار، استرس، گوشه گیری و عوامل دیگر دست و پنجه نرم خواهند کرد، امیدوار کرده است چرا که اگر چراغ ورزش خاموش شود شرایط ترسناکی به وجود خواهد آمد، از همین رو باید تکنیک ها و روش ها را عوض کنیم .

حسین زادگان افزود: استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران، ائمه جمعه، شهرداران و دیگر مسئولان خیلی علاقه مند هستند تا ما ورزش های همگانی را در استان مازندران توسعه دهیم و می توانیم در این راستا از ظرفیت دانشگاهها و محلات نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای نیز با صدا و سیمای شبکه طبرستان انعقاد کردیم و این این رسانه ملی آمادگی کامل برای اجرایی کردن پروژه های ما را دارد، از همین رو چشم انداز خوبی در ورزش همگانی مازندران وجود دارد و جوانانی که در این راستا کار می کنند، ما می توانیم به عنوان خدمت گذار به آنها کمک کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان گفت: از عملکرد ریاست هیات ورزش همگانی استان مازندران و کارهای اجرایی این هیات کاملا راضی هستیم و از تمامی همکاران و عزیزانی که در ورزش همگانی مشغول خدمت رسانی هستند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

خبر و تنظیم: سحر صالحی