طی حکمی از سوی روهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش های همگانی مازندران، سحر صالحی سردبیر مازندرانه و فعال رسانه ای استان مازندران به عنوان مشاور رسانه ای و نائب رییس روابط عمومی این هیات ورزشی منصوب شد.

روهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش همگانی مازندران در خصوص این انتخاب به خبرنگار مازندرانه گفت: با توجه به انگیزه فراوان و شایستگی این بانوی خبرنگار و بر حسب نیاز این هیات به علت حجم کاری بالا تصمیم گرفتیم، ایشان را در هفته خبرنگار به سمت نائب رییس روابط عمومی منصوب کنیم .

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با این انتصاب ها گام جدیدی در ورزش همگانی استان مازندران برداریم و از طریق رسانه اطلاع رسانی های دقیق و مستمری برای مردم عزیز و شریف مازندران داشته باشیم.

سحر صالحی مشاور رسانه ای و نائب رییس روابط عمومی هیات ورزش های همگانی مازندران نیز بیان کرد: با توجه به پیشنهاد روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان مازندران و اهمیت بالای این ورزش در سلامت روحی و جسمی مردم و همینطور به منظور انجام رسالت خبری خود، تصمیم گرفتم در کنار دوستان هیات ورزش همگانی برای آگاهی بخشی مردم گام بردارم و از لطف رئیس و روابط عمومی هیات ورزش همگانی استان بابت این پیشنهاد و انتصاب سپاسگزارم.

گفتنی است این حکم طی مراسمی توسط دکتر محسن باقریان دبیر فدراسیون ورزش های همگانی کشور به این بانوی خبرنگار اهدا شد.