سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز طی دیدار با علیرضا چلابیان نخبه آملی که در کنکور سراسری توانست رتبه ۲ را کسب کند، گفت: قطعا یکی از بارز ترین و بهترین راههای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب درجات علمی بالا است.

وی افزود: افتخار می کنیم در جامعه ما جوانانی هستند که با فعالیت های موثر خود در بسیج و نهادهای انقلابی در عرصه علمی نیز همیشه پیشتاز هستند که این موضوع یکی از بهترین راههای اقتدار بخشی به نظام است.

مسلمی ادامه داد: ما از جوانان بسیار خوبی برخورداریم ، به همان شکلی که در هشت سال دفاع مقدس بهترین عزیزان ما در سنگر علم و دانش بودند و وقتی کشور مورد هجوم دشمن قرار گرفت درس و دانشگاه را راها کردند و رفتند در سنگری دیگر برای مقابله با دشمن، امروز نیز جوانان این مرز و بوم با کسب درجات علمی بالا و حضوری تاثیر گذار در تصمیم گیری های کشور می توانند باعث اعتلای هر چه بیشتر نظام شوند.

وی تصریح کرد: امروز شما و مجموعه جوانان ما که در عرصه علمی اینچنین خوش می درخشید، قطعا باعث خشنودی قلب نازنین آقا امام زمان عج و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای خواهید بود و امروز بسیار خوشحالیم از اینکه در محضر شما و خانواده محتر شما هستیم، خانواده ای که اینچنین فرزندی را تحویل جامعه دادند ، فرزندی که هم در بسیج وهم در علم و دانش نمونه است.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: ما افتخار می کنیم به جوانانی که با درک شرایط فعل جامعه و حضور در سنگر بسیج به اهمیت کسب علم و دانش آنقدر توجه دارند که در این سنگر نیز به عنوان الگو خودشان را معرفی کردند.

وی خاطر نشان کرد: این یکی از عالی ترین رتبه یک بسیجی به تمام معنا می باشد که دلداده انقلاب است و از طرفی دیگر هم در حوزه کسب درجات علمی از هیچ کوششی فرو گذار نیست که این خود بهترین شاخص است.

این مقام مسئول اظهار داشت: باید آقای چلابیان به عنوان بهترین الگو در بسیج معرفی شود که هم در سنگر بسیج و هم علم اینچینین خوش می درخشد.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان امروز ما علارغم اینکه شاید از امکانات مالی خوب و وقت مناسب برخوردار باشند اما توجهی متاسفانه به این بعد از ابعاد قدرت نظام ندارند.

مسلمی افزود: آقای چلابیان عزیز باعث افتخار استان مازندران است و از طرفی دیگر به واسطه وابستگی در بسیج به نوعی افتخار تمام عیار بسیج است که امروز در این حوزه علمی توانست رتبه ۲ کنکور سراسری را کسب کند .

وی تصریح کرد: از خانواده این عزیز نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم که خیلی از کارهایشان را کنار گذاشته و فضای آرام و مطمئنی را فراهم کردند که این بزرگوار بتواند در سایه این آرامش درس بخواند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: خوشحالیم که چنین فرزندانی در مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و افتخار ما است که به عنوان خدمتگذار در سپاه امروز خدمت شما رسیدیم و انشالله این بزرگوار در مسیر علم و دانش همیشه موفق و باعث افتخار این نظام باشد.

تنظیم خبر: سحر صالحی

IMG 9467 5