به نقل از وبلاگ گردان سایبری خیبر /

بازی رایانه‌ای محبوبی که اکثر کاربران رایانه با آن آشنا هستند، بازی «پرندگان خشمگین»‌ یا همان Angry Birds می‌باشد.

به نظر می‌رسد این پرندگان خشمگین و سازندگان آن این بار هوای حمله به ایران را در سر می‌پرورانند.

در جدیدترین نسخه بازی «پرندگان خشمگین»‌ (Angry Birds) با نام Fry Me To The Moon، در مرحله ۹ این بازی شما باید در سیاره‌ای به جنگ دشمنان خود و نابود ساختن آنها بروید که کاملا شبیه به نقشه کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

1973759_663

عکس ۱ (نقشه ایران)

البته در این بازی کار به اینجا ختم نمی‌شود و در مرحله ۱۰ نیز شما به تخریب خانه‌هایی می‌پردازید که طبیعتا خانه‌های ایرانیان است

چرا که این خانه‌ها بر روی سیاره‌ای شبیه به نقشه ایران بوده و حتی یکی از این خانه‌ها چیزی نیست جز برج میلاد.

عکس ۲ (برج میلاد)

اخیرا سازندگان غربی بازی‌های رایانه‌ای، در بازی‌های خود حمله به ایران را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

پیش از این نیز بازی «میدان نبرد ۳» که در آن نیروهای آمریکایی به ایران و تهران حمله کرده و آن را به اشغال خود در می‌آورند انتقادهایی زیادی را به ویژه از سوی بازی‌بازهای ایرانی به همراه داشته است.

و این بار و در نسخه جدید این بازی (Rovio mobile ltd ver: 2.2.0) شما موظف به تخریب موانعی هستید که شباهت خاصی به مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان دارند. برای رسیدن به اهداف بازی باید بارها و بارها مسجدی را خراب کنید و همچنین خوک هایی که داخل مسجد ساکن هستند را باید از بین ببرید!

22d10_237437_704

انگری بردز یک بازی کاملا رایگانی میباشد که از لحاظ گرافیکی بسیار عالی کار شده اند و دشمن اصلی این پرندگان خوک هایی هستند که در هر مرحله باید کشته شوند

و سوال اینجاست! چرا خوک؟

از آنجایی که در اسلام خوک ها جز حیوانات نجس هستند ، و پرندگان جز حیوانات حلال گوشت هستند طراحان این بازی سعی داشته اند که از اعتقادات مسلمانان استفاده کنند و با خوب جلوه دادن این بازی؛ افکار خود را به کاربران القا کنند!

و متاسفانه این بازی آنقدر در بین مردم نفوذ کرده که بیشتر وسایل های اطراف برگرفته از همین پرندگان است! پیراهن طرح پرندگان خشمگین،عروسک ها،لوازم التحریر، بازی های فکری و حتی لیوان های کوکان نیز از همین طرح استفاده شده است!

و جالب تر از همه ی این مسائل ، این است که اگر شما بخواهید همین بازی را در کشوری مثل آمریکا داشته باشید و روی گوشی تان نصب باشد باید هزینه ای بپردازید و آن را دانلود کنید در صورتی که در ایران این بازی کاملا رایگان میباشد!

خوشبختانه کشور های غربی برای جاسوسی در بین مردم به بازی های اندرویدی تکیه کرده اند! و برای بازی های ما هم فکر های زیادی کرده اند! همین بازی به نظر ساده ممکنه خیلی کار های برای کشوران غربی انجام دهد و ما اصلا متوجه آنها نشویم!

به بازی های دیگر هم فکر کنید!