به گزارش رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل،پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل در رابطه با پرونده طلب دراگان اسکوچیچ از باشگاه خونه به خونه بابل اظهار داشت: ما مجبوریم که طلب آقای اسکوچیچ را پرداخت کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم رایکا باز شود اما هرگز مسئولینی که تا امروز ما را بازی دادند و با احساسات هواداران تیم رایکا بازی کردند نمیبخشم.

وی در ادامه افزود: از آقای استاندار و آقای مدیرکل خواهش کردیم که حداقل در کنار تیم رایکا بابل تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور باشند تا ما دلگرم شویم که برای مسئولان استان مازندران تیم رایکا‌ و فوتبال بابل هم مهم است اما مثل اینکه از نظر این دوستان، رایکا نماینده استان مازندران نیست.

منیری در ادامه گفت: واقعا دلم برای این مردم و هواداران پرشور تیم رایکا میسوزد و وقتی میبینم فوتبال بخشی از زندگی آنها شده است و شبانه روز در فکر آینده تیم شهرشان هستند سرم را پایین میگیرم اما نمیدانم چطور این مسئولین اصلا برایشان مهم نیست که تیمی پرهوادار بنام رایکا در بابل حضور دارد.

مالک باشگاه رایکا بابل بیان داشت:آقای استاندار در آخرین جلسه ای که در ساری برگزار شد به آقای رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران دستور دادند که جلسه ای را با آقای اسکوچیچ برگزار کنند اما حالا و با گذشت دو هفته هیچ کاری انجام نشده است و دیگر کسی جوابگوی ما نیست.

پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل با طعنه به رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد:آقای رنگرز بازی با افکار عمومی دیگر بس است و لطفا دست از نمایش و وعده های تو خالی بردارید و اگر واقعا برای ورزش استان مازندران احترام قائل هستید به داد تیم رایکا برسید تا تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از بین نرود.

رسانه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی رایکا بابل

🆔 @FC_RAYKA_BABOL_OFFICIAL

🆔 @instagram.com/fc.rayka.babol.official