به نقل از وبلاگ باشگاه فرهنگی ورزشی آراد بهمن شهرستان آمل /

برای چگونگی وضعیت تیم آراد بهمن آمل که در این مسابقات به عنوان نماینده آمل حضور دارد به سراغ سرپرست این باشگاه جناب آقای میثم یوسفی رفتیم که ظاهرا دل پری از مسئولان شهر آمل داشت و عنوان کرد که تیم ما تنهاست و مسئولان به قول هایی که دادند عمل نکردند و مشکلات مالی در باشگاه فراوان است .در ادامه صحبت های آقای یوسفی را با هم می خوانیم:

میثم یوسفی سرپرست ارزشمند تیم فوتبال آراد بهمن آمل در ابتدای صحبت هایش گفت: در ابتدا باید از بازیکنان باغیرت تیم آراد بهمن تشکر کنم چون تو این فوتبال این بازیکنان بی نظیرند و همینطور از مربیان و مدیر عامل باشگاه هم تشکر ویژه می کنم که با تمام وجود دغدغه باشگاه دارند .

سرپرست تیم آراد بهمن آمل در ادامه گفت: تیم ما از اواخر خرداد ماه ۹۴ در گرما شدید و رطوبت بالای مازندران تمرینات خود را بطور فشرده و جدی آغاز کرد و بازیکنان زیادی در تمرینات حضور یافتند که از بین آنها برترین ها انتخاب شده و در لیست مربیان قرار گرفتند.

وی افزود: بعد از مراسم قرعه کشی لیگ یک فوتبال امیدهای کشور ما در گروه مرگ این مسابقات قرار گرفتیم زیرا  اکثر تیم های گروه ما در رده بزرگسال در لیگ برتر، لیگ دسته یک و دسته دوم فوتبال بزرگسالان کشور تیم داری می کنند ، ولی با وجود قرار گرفتن در این گروه سخت خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و در رده دوم جدول قرار داریم.

میثم یوسفی در ادامه بیان کرد: اگر مدیریت توانمند و صادقانه مدیرعامل تیم نبود امروز ما در این جایگاه قرار نداشتیم . من با مدیر عاملان بزرگی در فوتبال کار کرده ام و می توانم بگویم آقای رحیمی فرد دلسوز و صادقی هستند که برای سلامت اجتماع و اعتبار نام آمل تلاش می کنند.

سرپرست باشگاه از عملی نشدن وعده مسئولان شهر آمل گلایه کرد و گفت: متاسفانه غیر از چند فرد که در بخش خصوصی به تیم کمک کردند، خصوصا جناب حاج مصطفی فیروزی، بقیه شهر هیچ نگاهی به تیم ندارند .

وی ادامه داد: در ابتدای بازیها چند تن از مسئولان شهر آمل سر تمرین تیم حضور یافتند و قول های فراوانی برای حمایت از تیم فوتبال آراد بهمن که نماینده شهر آمل است ، دادند و رفتند اما تا این لحظه هیچگاه وعده های این دوستان عملی نشده و باید به این مسئولان محترم عرض کنم ای کاش هیچوقت سر تمرین نمی آمدند و آن قول های شیرین را به کادر فنی و بازیکنان با غیرت تیم ما نمی دادند که حالا فراموشی بگیرند.

میثم یوسفی خاطر نشان کرد: در گروه ما هشت تیم حضور دارند که شش تیم با اسم شهرداری فعالیت می کنند و تمامی امکانات و منابع را در اختیار دارند ولی متاسفانه از ما هیچ گونه حمایتی صورت نمی گیرد در صورتی که بچه های ما با تمام وجود و غیرت تلاش می کنند تا نماینده خوبی برای شهر آمل باشند و تا به اینجای کار این موضوع را ثابت کرده اند.

http://s6.picofile.com/file/8233625250/IMG_6883.JPG

وی افزود: در حال حاضر بخاطر آغاز فصل امتحانات چند روزی بازیها تعطیل است و ما هم تلاش می کنیم در این مدت نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و با انجام بازیهای دوستانه سعی می کنیم از شرایط بازی دور نمانیم و تیم ما با تلاش بچه ها و کادر فنی و با نظر حضرت حق انشاالله به مرحله بعد صعود می کند.

سرپرست باشگاه آراد بهمن آمل در ادامه گفت: باشگاه ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی است و ما مثل بعضی از تیم ها نیستیم که فقط لغت فرهنگی را یدک بکشیم به همین منظور برنامه های خاصی برای کارهای فرهنگی داریم که روابط عمومی قوی باشگاه در ایام و مناسبت های مختلف مذهبی با نصب بنر و تقدیر از شهیدان انقلاب و شهدای مدافع حرم و خانواده های آنها و کارهایی از این دست قصد داریم کارهای فرهنگی را در کنار فعالیت های ورزشی انجام دهیم.

میثم یوسفی تصریح کرد: از همه مردم و علاقمندان محترم  آملی خواهش می کنم مثل همیشه ما را تنها نگذارند و در ادامه راه از ما حمایت کنند تا به لیگ برتر صعود کنیم .

http://s7.picofile.com/file/8233625350/IMG_7872.JPG

وی در در آخر صحبت هایش گفت: از تمامی بازیکنان با غیرت،با عزت و با شرف تیم تشکر می کنم و همین طور از مدیر عامل باشگاه جناب رحیمی ، آقای نورانی ، مهرداد حبیبی سرمربی تیم ، احمد کاویانپور و منصور سعیدی و محتبی حسن زاده مربیان و تداکارت تیم محتبی محمدی  تشکر ویژه می کنم .