پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه به منظور درخواست های مکرر مردم منطقه شادمحل شهرستان آمل مبنی بر قطعی چندین ساعته آب، طی تماس تلفنی با بخشدار دشت سر آخرین وضعیت مشکل موجود را تشریح کرد.

علی فرشید فر بخشدار بخش دشت سر شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار مازندرانه در خصوص قطعی آب منطقه شاد محل گفت: از صبح روز گذشته چاه شاد محل واقع در تربیت ۳۹/۱ دچار مشکل شد.

وی افزود : برای رفع این مشکل تمام اقدامات را انجام دادیم و بی وقفه کار انجام شد؛ ولی متاسفانه ساعت ۱۱ صبح امروز بخاطر سهل انگاری و ایمن سازی نکردن، شناور و کابل که همه چیز آن آماده بود، داخل چاه افتاد و آب منطقه قطع شد.

فرشید فر ادامه داد: طی جلسه اضطراری با فرماندار شهرستان، پیمانکار دیگری الان به محل حادثه اعزام شد تا اول شناور داخل چاه را در بیاوریم و اگر نیاز به اصلاح و کابل سالم داشت، جایگزینی انجام شود
و با دستور اکید فرماندار تا صبح نهایتا ظهر فردا، آب شاد محل وصل خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد : امروز به کمک دو تانکر به اهالی این منطقه آب رسانی انجام شد و فردا هم ۴ تانکر دیگر برای آب رسانی به منطقه مورد نظر اعزام می شود و امیدواریم هر چه زودتر مشکل حل شود تا مردم عزیزمان در این وضعیت کرونایی دچار مشکلات بیشتر نشوند.