حبیب حسین‎زادگان عصر امروز در نشست همکاری دو جانبه اداره‎کل ورزش و جوانان مازندران و فرماندهی انتظامی مازندران، ضمن تشکر از حمایت‌های نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: یکی از قابلیت‌های ارزنده نیروی انتظامی خدمات برای شهروندان به‌ویژه در برگزاری امنیت مسابقات ورزشی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه هم‌دلی و همکاری نیروی انتظامی در همه جای استان لمس می‌شود، افزود: در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی، به‎ویژه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی همکاری خوبی بین دو دستگاه وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه همکاری همه‌جانبه نیروی انتظامی موجب افزایش ضریب موفقیت ورزش‌کاران استان می‌شود، بیان کرد: پلیس همواره در مناسبت‌های مختلف هم‌دل و همراه مردم است.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۹۰۰ باشگاه مجوزدار در سطح استان، اضافه کرد: با همکاری دو دستگاه ورزش و جوانان و نیروی انتظامی، سه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به نحو شایسته‌ای برگزار شد.

حسین‎زادگان با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در دو دستگاه، برای ترویج فرهنگ ورزش و سلامت شهروندان وجود دارد، اظهار کرد: امضای تفاهم‌نامه ورزشی موجب هم‌افزایی هرچه بیشتر برای افزایش سلامتی و تندرستی هم‎وطنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش در مدارس و آموزش و پرورش باید جدی گرفته شود، اضافه کرد: همکاری ارگان‌ها و ادارات مختلف، به‎ویژه رسانه‌های گروهی و جمعی، نقش به‌سزایی در توسعه و رشد فرهنگ‌سازی ورزش دارند.

در ادامه فرمانده انتظامی مازندران، ضمن تشکر از همکاری همه‌جانبه مدیریت ورزش با دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: اداره‎کل ورزش و جوانان از معدود دستگاه‌های اجرایی استان است که تعامل بسیار خوبی با مدیران دارد.

سردار مسعود جعفری‌نسب با بیان اینکه ویژگی اخلاقی و حسنه مدیرکل ورزش و جوانان با مدیران دستگاه‌های اجرایی ستودنی است، افزود: مازندران سرشار از جوانان با استعداد در زمینه‌های مختلف، به‌ویژه ورزشی است که موفقیت و درخشش ورزش‌کاران مازندرانی، مایه فخر مباهات مردم است.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از انحرافات باید، انگیزه در بین نوجوانان و جوانان ایجاد و هموار شود، گفت: ورزش موجب ایجاد روحیه و انگیزه در بین افراد و همچنین موجب پیش‌گیری جوانان به مواد خانمان‌سوز مخدر می‌شود، پس هر چه تعداد ورزش‌کاران‌مان بیشتر شود، شهروندان در امنیت و آسایش هستند.