استاندار مازندران به مناسبت روز ارتش و در جمع نیروهای مسلح مازندران در ساری با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین نشان از فداکاری بزرگانی است که برای دین و میهن انقلاب دفاع کردند، گفت: در ۸ سال دفاع مقدس شاهد ایثارگری‌های نیروهای مسلح کشور در صیانت از انقلاب اسلامی بودیم و این جان‌فشانی همچنان ادامه دارد.
ربیع فلاح‌جلودار در ادامه افزود: در روزهای آغازین انقلاب اسلامی منافقان در غرب کشور درگیری‌هایی به راه انداختند که از طریق نیروهای ارتش و هوانیروز خنثی و برگ زرینی به تاریخ انقلاب اسلامی اضافه شده است.
وی بیان کرد: ارتش مقتدر ما در زمان جنگ و در شکست حصر آبادان ، عملیات مهم بستان، عملیات بزرگ فتح‌المبین و سایر مناطق جنگی در کنار نیروهای بسیجی و سپاهی  دشمنان را از خاک میهن خارج کردند و اجازه نفوذ دشمن را به حریم کشور ندادند.
استاندار مازندران با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس بویژه خلبانان شهید کشوری و شیرودی گفت: در روزهای نخست جنگ تحمیلی خلبانان کشور با در اختیار داشتن ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگی به دشمن حمله کردند و نقاط استراتژیک دشمن را از بین بردند.
وی تصریح کرد: نیروهای دریایی  ارتش جمهوری اسلامی نیز تا روزهای پایانی جنگ در دریا اجازه عرض اندام به نیروهای دریایی دشمن را ندادند.

ربیع فلاح با اعلام اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی الگوی جهان هستند، اضافه کرد: دریادلان نیروی دریایی در خلیج فارس، عدن، دریای عمان، اقیانوس هند و آرام پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوردند.
وی با بیان اینکه مردم مازندران با وجود محدودیت‌های اقتصادی با منویات رهبری، آرمان‌های امام و شهدا همراه هستند، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل قرار داریم تلاش می‌شود رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان شکل بگیرد.
استاندار مازندران در پایان سخنانش گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال گذشته در مازندران شاهد رونق اقتصادی و کاهش بیکاری و اشتغال‌زایی بودیم این برنامه‌ها امسال هم استمرار دارد.