مهندس حیدر نوروزی ضمن اعلام این خبر عنوان نمود: تسهیل در امر تردد و ایمن سازی محورهای راههای روستایی یکی از اهداف مهم و اصلی وزارت راه و شهرسازی بوده ، از این رو این وزارتخانه نگاه ویژه ای به استانهایی دارد که تعدد روستاها در آن زیاد می باشد.

وی تصریح نمود : از این رو این اداره کل در راستای اجرای بند ۴ سیاستهای کلی نظام در بخش حمل و نقل و بند ۱ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ، پروژه های متعددی را در خصوص بهسازی و ایمن سازی محورهای روستایی با مشارکت مردمی در دستور کار خود قرار دارد.

مهندس نوروزی خاطر نشان ساخت : در سال ۹۴ توانستیم با مشارکت گسترده مردم شریف استان ، بیش از ۳۹۰ کیلومتر از راههای روستایی مازندران را بهسازی و آسفالت نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: خوشبختانه با اعتماد و تعامل مردم شریف استان به خدمتگزارانشان در مجموعه راه و شهرسازی این اداره کل دو سال متوالی توانسته دستگاه برتر در اجرای پروژه های مشارکتی راههای روستایی در سطح کشور شود.

وی یادآور شد : به حول و قوه الهی و برکت انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات بسیار چشمگیری در زمینه راههای روستایی در استان انجام شده که در حال حاضر از ۱۰۳۱۰ کیلومتر راههای استان بیش از ۷۸۶۳ کیلومتر آن راه روستایی می باشد.

گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در سال گذشته ۵۵۳ کیلومتر از راههای روستایی این استان را بهسازی و آسفالت نمود.