هیات فوتبال استان مازندران با صدور پیامی از حضور پرشور مردم ، مسئولین و ورزشکاران در مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد اولادی تقدیر کرد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با ۱۳ رجب سالروز ولادت آقا امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و روز پدر ،استان پرافتخار مازندران و شهرستان قائمشهر شاهد وداع دیگری با جوان رعنای فوتبال مازندران بود .

مردم فهیم استان مازندران و شهر قائمشهر در این روز با حضور پرشور خود مراسم باشکوهی را برای وداع با مهرداد اولادی عزیز ترتیب داده اند .

هیات فوتبال استان مازندران از حضور پرشور مردم شریف استان مازندران ، مسئولین ، ورزشکاران و تمامی عکاسان و خبرنگاران حاضر در مراسم، صمیمانه قدردانی می کند و از درگاه خداوند متعال برای مرحوم اولادی رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم اولادی صبوری و شکیبایی مسئلت می نماید.

خداوند قرین رحمتش فرماید

و اما در پایان تقاضای هیات فوتبال استان مازندران از مردم و هواداران :

باید خدمت مردم شریف استان مازندران و حتی کشور عرض کنیم که برخی عکسهایی که از مقابل بیمارستان ، پیکر کالبدشکافی شده مهرداد و تصاویر لحظه تدفین مخابره شده که حاوی صحنه های خوبی نبوده و از تمامی مردم و عزیزان خواهشمندیم در فضاهای مجازی از اشتراک اینگونه تصاویر و همچنین از واکاوی علت مرگ و سماجت درباره این موضوع و دامن زدن به شایعات در فضاهای مجازی خودداری بفرمایند .