ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت با حضور جانشین سازمان بسیج سازندگی مازندران و مسئول بسیج سازندگی آمل در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

هاشمی ،جانشین سازمان بسیج سازندگی مازندران در ابتدا گفت: اردوهای جهادی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید نگاه ویژه ای به آن شود.

وی بیان کرد:در اردوهای جهادی ۴ ماموریت اصلی داریم که عبارتست از :اقتصاد مقاومتی، درمانی بهداشتی،فرهنگی و عمرانی که این موارد باید تحقق یابد .

هاشمی در ادامه تاکید کرد:عرصه ها باید قبل از اعزام تیم های جهادی شناسایی شوند و سپس سرگروهها به آن مناطق اعزام شوند تا بتوان نتایج مطلوب تری از این اردوهای جهادی بدست آورد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی مازندران در پایان گفت: حتی المقدور در اردوهای جهادی برای هر منطقه از افراد بومی آن منطقه استفاده شود .

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل گفت: امروز میزبان مسئولان بسیج سازندگی ۴ شهرستان بابل،بابلسر،فریدونکنار و محمودآباد به همراه جانشین سازمان بسیج سازندگی مازندران در خصوص اردوهای هجرت و نحوه ی برگزاری آنها بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: امسال ۸۷ پروژه محرومیت زدایی باید در آمل انجام شود که حمایت تمامی مسئولان و مردم را در این خصوص می طلبد.

مهندس یگانه افزود: جلساتی را با ادارات و سازمانهای مختلف شهرستان آمل در خصوص بهتر برگزار شدن اردوهای جهادی برگزار کردیم و طی این نشست ها از آنها خواستیم تا عرصه ها را به ما معرفی کرده و ما را در این امر یاری کنند.

SAM_6804

SAM_6805

SAM_6759

SAM_6764

SAM_6771

SAM_6776

SAM_6785

SAM_6789

SAM_6790

SAM_6797

SAM_6803