ربیع فلاح جلودار با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر های بابل ، قائمشهر ، جویبار ، سوادکوه ، سیمرغ و سوادکوه شمالی گفت :  مرحله اول انتخابات بسیار خوب ، قانونمند و باشکوه برگزار شد و انتظار داریم در مرحله دوم نیز مجریان انتخابات در کمال بی طرفی برای برگزاری یک انتخابات سالم و شفاف تلاش نمایند .
مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : مشارکت مردم از محورهای مهم توسعه است و الحمدلله مسئولان برگزاری انتخابات در مرحله اول به تکلیف خود به طور کامل عمل کردند و انتظار داریم در مرحله دوم نیز با دقت و حساسیت بیشتری زمینه های برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند .
استاندار مازندران از تلاش فرمانداران ، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات در برگزاری مرحله اول انتخابات با مشارکت ۵ / ۷۲ درصدی مردم تقدیر نمود و گفت : خدا را شاکریم که انتخابات مرحله اول در کمال صحت و سلامت و امنیت برگزار شد و نتایج همه حوزه های انتخابیه بدون حتی یک مشکل مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت .
وی تصریح نمود : حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای در انتخابات علیرغم مشکلات اقتصادی یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در سال ۹۴ است .
فلاح ادامه داد : الحمدلله آحاد مردم ، دانشگاهیان ، علما و روحانیون و سیاسیون از برگزاری مطلوب مرحله اول انتخابات در مازندران اظهار رضایت کرده اند و امیدوارم این روند در مرحله دوم نیز تجلی یابد.
ربیع فلاح خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت : زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات با فصل کار و تلاش و کشاورزی همزمان شده است و انتظار می رود اطلاع رسانی بیشتری از سوی مسئولان برگزاری انتخابات ، صدا و سیما و رسانه های مجازی صورت گیرد تا زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه تعیین سرنوشت فراهم شود .
وی تاکید کرد:  باید تنور انتخابات را گرم نگهداشت و تبلیغات عمومی بیشتری در این زمینه صورت گیرد .
استاندار مازندران در پایان گفت : میزان رای ملت است و همه باید پاسدار و حافظ و امانتدار رای مردم باشیم و به تکلیف خود برای برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم .
در این نشست علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان نیز گفت : در این دوره از انتخابات ۵۰۹ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه بابل و ۳۵۶ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه قائمشهر در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد : در حوزه انتخابیه بابل ۳۵۸ هزار و ۲۹۵ نفر و در حوزه انتخابیه قائشمهر ۳۳۴ هزار و ۹۷۳ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
یونسی تاکید کرد : در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در هفتم اسفند ۹۴ برگزار شد در حوزه انتخابیه بابل مشارکت ۷۲ درصد و در حوزه انتخابیه قائمشهر مشارکت ۸۳ درصد بوده است.