سید فرزاد طلا کش دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در گفتگویی در خصوص قیمت تخم مرغ اظهار داشت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری به طور متوسط کیلویی ۴ هزار و ۷۰۰ تومان بوده که نسبت به هفته گذشته ۴۰۰ تومان کاهش یافته است.
وی با اشاره به حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ را مصوب کرده و قرار شد تا هفته آینده این مصوبه ابلاغ و بر اساس آن حک شدن قیمت در سه استان قزوین، البرز و تهران اجباری شود .
طلاکش در ادامه بیان کرد: بر اساس پرینت حک شدن قیمت هر عدد تخم مرغ با زرده معمولی ۳۶۰  و زرده زعفرانی ۳۷۰ تومان برای مصرف کننده تعیین شده است.
وی با اشاره به آمار بانک مرکزی در خصوص افزایش ۲۰ درصدی قیمت در هفته منتهی به ۲۵ دی ماه گفت: شیوه محاسبه و ارزیابی قیمت از سوی بانک مرکزی کارشناسی نیست زیرا تنها افزایش قیمت ها را نسبت به هفته گذشته اعلام می کند و کار به پایه و اساس قیمت تمام شده محصول ندارد.
دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار با اشاره به وضعیت صادرات تصریح کرد: به طور میانگین حداکثر روزانه ۳۰۰ تن تخم مرغ به عراق صادر می شود اما لازم به ذکر است که به سبب نظارت های اتحادیه و سخت گیرانه کشور عراق برای تجار عراقی صادرات در روزهای اخیر کندتر شده است.