به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر درویشی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع انواع موادمخدر توسط عامل افیونی با همکاری همسرش، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جویبار اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، پس از شناسایی متهمان این افراد را در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

درویشی تصریح کرد: در این عملیات هشت کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و مقادیری آلات استعمال موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودروی متهمان جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

درویشی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت مردم و سوداگران مرگ که هدفی جز نابودی قشر جوان جامعه و به دست آوردن سودهای کلان ندارند، پلیس از هرگونه تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

وی از شهروندان خواست برای مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را در کمترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.