بهمن فاخری ظهر امروز در نشست با کشاورزان بخش مرکزی فریدونکنار اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بابلسر با در اختیار داشتن جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت‌گاز و چندین باب فروشندگی مواد نفتی روستایی و جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی با امکان ذخیره‌سازی فرآورده در مخازن جایگاه‌ها و فروشندگان مواد نفتی به مردم منطقه خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: با توجه به توریستی بودن شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و حضور مسافر و تردد وسایل نقلیه سبک، تامین سوخت بنزین و فعالیت بندر فریدونکنار و تردد کشتی‌های باری و تردد خودروهای سنگین در مسیر منتهی به بندر، تامین سوخت در جایگاه‌های منطقه مورد توجه است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: به دلیل اینکه بابلسر و فریدونکنار قطب کشاورزی منطقه هستند تامین سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فاخری خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های فرمانداران شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر و تشکیل ستادهای جداگانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تامین سوخت مورد نیاز در بخش کشاورزی در کشت بهار بدون هیچ‌گونه مشکلی به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: تامین سوخت کشاورزان در مرحله دوم با توجه به بند ۲۱ مصوبه جلسه ستاد بحران در تیرماه امسال در استان به دلیل کاهش آب زیرزمینی نیز در ‌‌نهایت با مساعدت ویژه استاندار و فرمانداران فریدونکنار و بابلسر بدون مشکل انجام شده است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بابلسر و فریدونکنار خاطرنشان کرد: عرضه سوخت به کشاورزان پس از انجام مراحل ثبت‌نام اینترنتی انجام می‌شود.

فاخری بیان کرد: زیباسازی جایگاه‌های زیرپوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بابلسر و فریدونکنار عملیاتی شده است که جایگاه زرین‌مهر فریدونکنار با اجرای فاز تعمیرات و بازسازی در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بابلسر و فریدونکنار دارای درجه ممتاز هستند، اظهار کرد: گشت‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی متولی به صورت عادی و بر روال خود انجام می‌شود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بابلسر و فریدونکنار گفت: با نصب دوربین مداربسته در جایگاه‌های سوخت و همکاری مطلوب فرماندهی نیروی انتظامی امنیت کامل در جایگاه‌های منطقه برقرار است.