این مسابقه بین دو تیم رسانه ورزش استان مازندران و تیم یاران شهید سلطانی از ساعت ۱۶ الی ۱۸ امروز(پنجشنبه) در سالن پیامبر اعظم آمل با حضور مردم ولایتمدار و ورزش دوست این شهرستان برگزار شد.

در اقدامی پسندیده این مسابقه با یک دقیقه سکوت به احترام شهید مدافع حرم آملی، شهید رضا حاجی زاده آغاز شد.

برای تیم رسانه ورزش مازندران در این دیدار بازیکنانی نظیر ابراهیم تقی پور(بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس)، مرتضی عظیمایی(بازیکن تیم ملی فوتسال) ،فیض الله نفجم(قهرمان تکواندو جهان) و بازیکنان سابق تیم های شموشک، نساجی و جمعی از اصحاب رسانه به میدان رفتند و برای تیم یاران شهید سلطانی نیز بازیکنانی از زادگاه شهید (روستای کچب کلوا) بازی کردند که در پایان تیم یاران شهید سلطانی با نتیجه ۵ بر ۲ تیم رسانه ورزش مازندران را مغلوب کرد.
گفتنی است قبل از آغاز مسابقه بازیکنان تیم رسانه ورزش مازندران با حضور بر سر مزار سردار شهید حاج روح الله سلطانی به مقام شامخ و والای این شهید گرانقدر ادای احترام کردند و در این دیدار، خانواده شهید لوحی به رسم سپاس به سرپرست تیم رسانه ورزش اهدا کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از دست اندرکاران برگزاری مسابقه از طرف تیم رسانه ورزش و سایت خبری تحلیلی مازندرانه که مجری اصلی این برنامه بود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سردار پاسدار شهید حاج روح‌الله سلطانی معاون عملیات لشگر ۲۵ کربلا، ۲۴ خرداد ماه سال ۹۴ در درگیری با اشرار نوار مرزی شمال ‌غرب کشور در منطقه سردشت به شهادت رسید و در زادگاهش روستای کچپ کلوا از توابع بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد و از این شهید ۲ فرزند به نامهای ابوالفضل و حسین به یادگار مانده است.

در پایان سایت خبری تحلیلی مازندرانه از همه عواملی که در برگزاری و برپایی باشکوه این مسابقه نقش پررنگی داشتند به خصوص آقایان میثم یوسفی، خسرو ابراهیم زاده و مهدی رضی کمال تقدیر و تشکر را دارد و به آن دسته از بازیکنانی که برای حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کرده و حضور نیافتند می گوید شرکت در مراسم شهید لیاقت می خواهد!!!