سرهنگ “ولی الله گنجیان مقدم” گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران انتظامی پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقان ، تعداد نفرات و نوع خودرو مورد استفاده سارقان شدند.

وی افزود: با اعزام اکیپهایی از گشتهای انتظامی و آگاهی بصورت محسوس و نامحسوس به مناطق جرم خیز ، به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و طی یک عملیات پلیس ، سارقان به نام  های “علی اصغر- ق” ، “علیرضا- م” و ” منصور- م” را در حین سرقت دستگیر کردند.

گنجیان در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجویی های پلیس تا حالا به ۲۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو از جمله ضبط، باند، چرخ، زاپاس، آچار،ساپ، رایانه خودرو، گوشی تلفن همراه، مدارک شناسایی و وجه نقد اعتراف کردند و  تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ “گنجیان” در خاتمه از شهروندان خواست:خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی ، وجه نقد ، در خودروها خودداری کنند و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.